Montage GTi sideskirts op mijn GTa
Montage GTi sideskirts op mijn GTa
Vraagje!
Hoe bevestig ik de sideskirts het snelst/best op mijn GTa? Mark, jij hebt het gedaan met je zwarte, maar dat zat er niet zo best op toch? Tim, jij wist toch hoe het moest en Remco, jij gaat het binnenkort ook doen toch? Wie kan mij helder uitleggen hoe ik dit het best kan aanpakken?
Voor degene die het even niet volgen: het probleem is dat de bevestigings-/ophang-punten van de GTi er niet zitten bij de GTa.
Greetz,
Robert
Hoe bevestig ik de sideskirts het snelst/best op mijn GTa? Mark, jij hebt het gedaan met je zwarte, maar dat zat er niet zo best op toch? Tim, jij wist toch hoe het moest en Remco, jij gaat het binnenkort ook doen toch? Wie kan mij helder uitleggen hoe ik dit het best kan aanpakken?
Voor degene die het even niet volgen: het probleem is dat de bevestigings-/ophang-punten van de GTi er niet zitten bij de GTa.
Greetz,
Robert
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
ook met een parker, daar zit een gaatje voor in de skirt.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Als je geluk hebt zit het draadeinde nog in de skirt, dan moet je een gaatje boren in je spatbordrand. Ik heb ze op de kopse kant vastgezet, het smalle randje dat naar binnen gevouwen is zegmaar, omdat je anders een schroef midden op je skirt hebt zitten.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
mjah is idd wel een appart verhaal waar ik me ook nog over moet gaan buigen! Maar wil ze eerst even over laten spuiten ivm drempel en steenslag schade.
Heb wel een dikke vette bus vieze kit gekocht.. gaan het niet vast dan plakken we het vast zodat het nooit meer los laat!
Btw bij de 114 (in aanbouw zijnde) van jouke had de vorrige eigennaar volgens mij gewoon schroeven/parkers gebuikt als de punten waar de skirt anders aanvast klikt (als dit bedoeld werd, sorryvoor de herhaling)
maar dan moet je wel meer dan precies zien te bepalen waar die dingen moete komen!....hoe?... i don't know!
Binnen kort ook een kat-vervanger voor me 1100 cc laten maken van rvs door een vriend van mij! Die heeft er ook 1 voor mista's Vi gemaakt! Dan even kieken of het een bietje werkt bij hem dan mag die er ook 1 voor mij maken!
Heb wel een dikke vette bus vieze kit gekocht.. gaan het niet vast dan plakken we het vast zodat het nooit meer los laat!
Btw bij de 114 (in aanbouw zijnde) van jouke had de vorrige eigennaar volgens mij gewoon schroeven/parkers gebuikt als de punten waar de skirt anders aanvast klikt (als dit bedoeld werd, sorryvoor de herhaling)
maar dan moet je wel meer dan precies zien te bepalen waar die dingen moete komen!....hoe?... i don't know!
Binnen kort ook een kat-vervanger voor me 1100 cc laten maken van rvs door een vriend van mij! Die heeft er ook 1 voor mista's Vi gemaakt! Dan even kieken of het een bietje werkt bij hem dan mag die er ook 1 voor mij maken!

2003/2005 - 1990 Rover 111L @ GTI-looks
2005/02-2009 - 1994 Rover 623Si (154.5hp @ Wheels)
2009-02 - 1999 Rover 200 BRM (129,2pk / 167.9nm @ Wheels)
2009-05 - 2005 Honda CBR 600rr
Met die parkers moet niet zo moeilijk zijn qua opmeten. Op de skirts heb je mooie punten waar de parkers moeten inklikken. Gewoon ff afmeten en klaar.
Als m'n pa terug is van zn vakantie (eind juni) ga ik ook bezig met de kat. Heb nu een 2de kat gekocht voor het geval de katloze uitvoering niet door de keuring komt. Ik ga dan ook het gti spruitstuk plaatsen (niet dat dat vermogenswise iets uitmaakt, maar is toch leuk
)
Als m'n pa terug is van zn vakantie (eind juni) ga ik ook bezig met de kat. Heb nu een 2de kat gekocht voor het geval de katloze uitvoering niet door de keuring komt. Ik ga dan ook het gti spruitstuk plaatsen (niet dat dat vermogenswise iets uitmaakt, maar is toch leuk

Skirts zitten eronder!
Het is aardig goed gelukt, vooral de linkerkant. De voor-skirt van de rechterkant was aan het puntje vooraan bij de spartbordrand ietjes beschadigd en dat zie je wel een beetje. Ik maak morgen hopelijk ff wat fotootjes, ook meteen dus van mn rode spiegels 
Moet zeggen dat het er wel vet uitziet hoor, het past ook verassend goed bij de laguna frontlip!
Greetz,
Robert

Moet zeggen dat het er wel vet uitziet hoor, het past ook verassend goed bij de laguna frontlip!
Greetz,
Robert
hoe hebbie het nu gedaan??.... met parkers of met kit?..
Ben vandaag begonnen met schuren van de front lip en zo elke dag een stukkie verder en dan spuiten..
Ben vandaag begonnen met schuren van de front lip en zo elke dag een stukkie verder en dan spuiten..
2003/2005 - 1990 Rover 111L @ GTI-looks