Mijn 2005 ZR 1.4 105 mist vermogen.
De top houdt op bij zo'n 155/160 gps/km (en dat duurt een tijd voordat je daar bent) en je merkt als je volgas geeft dat hij dat niet lekker vindt (lees inhouden sputteren terugvallen).
Ik heb nu een 52 mm gasklep gemonteerd maar dat verbeterd iets maar niet alles.
Als hij warm is hoor je hem niet lopen en loopt hij zo verschrikkelijk mooi en strak.
De bougies het luchtfilter de bandenspanning etc etc is allemaal in orde. Ik verdenk een sensor of iets wat de ecu aanstuurt. ik heb nog een ecu liggen uit een 2006 1.4 met airco maar die heb ik nog niet geprobeerd.
Ik heb in het verleden een 1.4 105 214 cabrio gehad en die ging als vergif!!! Het lijkt wel of ik deze nog moet inrijden.
ZR mist vermogen
ZR mist vermogen
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
vieze brandstof? brandstof filter dicht geslipt?
origineel WJN 101191 fuel filter net in mijn handen gehad maar het is ff te koud.
Maar die kan het niet zijn dat geeft een ander storingspatroon.
origineel WJN 101191 fuel filter net in mijn handen gehad maar het is ff te koud.
Maar die kan het niet zijn dat geeft een ander storingspatroon.
Hij heeft net pas 89 dkm gedraaid en ik heb evt andere liggen maar die hebben 100 dkm gedraaid maar die reed wel als de brandweer!MARVON schreef: heb je de injectoren al eens gereinigd?
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
Distributie is net vernieuwd en daarvoor had zij dezelfde rijeigenschappen.
Compressie kan het niet zijn daar loopt zij stationair te mooi voor en zij start meteen in de eerste milliseconde.
Ik moet binnenkort aan de T4 voor de afstandsbedieningen en zal dan meteen even naar evt aanwezige storingscodes vragen.
Compressie kan het niet zijn daar loopt zij stationair te mooi voor en zij start meteen in de eerste milliseconde.
Ik moet binnenkort aan de T4 voor de afstandsbedieningen en zal dan meteen even naar evt aanwezige storingscodes vragen.
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII