bam schreef:
En achteraf inbouw is volgens mij niet te doen.
Hij zit gewoon in dat schermpje tussen de km teller en de toerenteller

Achteraf inbouwen is zeker te doen, hoor.
Kwestie van een andere klok en de hendel vervangen. Dat heb ik bij mijn eerste 75 ook gedaan, weliswaar had ik een diesel, en had ik een "bezineklok" er in gedaan. Enkel de kilometerstand laten aanpassen zodat deze gelijk liep met de lichtmodule.
Het enige waar je op moet letten is dat je klok van een donor komt van eenzelfde uitvoering. Bijvoorbeeld; Had de donorauto traction control en je eigen auto niet dan krijg je steeds een melding dat je traction control het niet doet....
In sommige gevallen moet je wel even naar de dealer om de klok te laten resetten (T4), zodat er geen Err staat bij de dagteller.
Dus als je het graag wilt, ff checken... Volgens mij hebben ze bij rimmerbros nu ook een opruimactie met klokken, in km/u voor 40 euro of 40 pondjes....
