PDC ingebouwd in mijn Rover 75
Ja 't heeft een tijdje geduurd maar gisteren had ik een vrij moment.
Heb de sensoren in de voorbumper gemonteerd. Heb er wel onmiddellijk de bieper uitgehaald want die begint al te schellen bij meer dan 1 meter...
Gemakkelijk is dat de afstand tot obstakel aangegeven wordt in cm. Is nog correct ook. Het schermpje heb ik geplaatst juist boven de lichtschakelaar.
Groet, hugos
Heb de sensoren in de voorbumper gemonteerd. Heb er wel onmiddellijk de bieper uitgehaald want die begint al te schellen bij meer dan 1 meter...
Gemakkelijk is dat de afstand tot obstakel aangegeven wordt in cm. Is nog correct ook. Het schermpje heb ik geplaatst juist boven de lichtschakelaar.
Groet, hugos
Rover 75 2.0 CDt 2000 man Midnight Blue JQW (huidig)
Rover 75 2.5 V6 2001 aut Raven Black PMF (stock)
Rover 75 2.5 V6 2002 aut Raven Black PMF (stock)
Alpine A310 V6 2.7 1981 man Wit
Flandria Majestic 1959 3 vit
Flandria Parisienne 1962 3 vit

Boren is poepsimpel (zit normaal een boorsetje bij met de juiste diameter)
om de kabels vast te lijmen op de bumper (vb. Tec7) moet de wel de bumper wat losmaken...
succes
om de kabels vast te lijmen op de bumper (vb. Tec7) moet de wel de bumper wat losmaken...
succes
Rover 75 2.0 CDt 2000 man Midnight Blue JQW (huidig)

-
- MG-R Fanatic
PDC
De plaatsen van de zendertjes zijn al aangegeven op de binnenzijde van de bumper.
Eerst met een klein boortje van binnen naar buiten boren, en dat met het bijgeleverde gatenboortje van buiten naar binnen.
Als je het andersom doet kan de lak van de bumper afspringen.
Voor de rest een fluitje van een cent.
En heel rustig boren, de bumper is van relatief zacht materiaal.
Eerst met een klein boortje van binnen naar buiten boren, en dat met het bijgeleverde gatenboortje van buiten naar binnen.
Als je het andersom doet kan de lak van de bumper afspringen.
Voor de rest een fluitje van een cent.
En heel rustig boren, de bumper is van relatief zacht materiaal.
-
- MG-R Fanatic
PDC
Hallo Kluivert, ja, dat is jammer dat het niet aangegeven is op je bumper, maar meestal zit in de doos van de PDC een gebruiksaanwijzing met maatopgaves waar je moet boren, tenminste bij wel.
Nou, als je dat hanteert komt het helemaal goed, maar je kent de regel, minstens 2 keer meten, en 1 keer zagem/boren.
Vwb dat lakken heb ik dat gedaan met zo'n lakreparatiestift, wat je bij de meeste goede autoshops wel kunt vinden, of misschien ook een spuitbus, succes!
Nou, als je dat hanteert komt het helemaal goed, maar je kent de regel, minstens 2 keer meten, en 1 keer zagem/boren.
Vwb dat lakken heb ik dat gedaan met zo'n lakreparatiestift, wat je bij de meeste goede autoshops wel kunt vinden, of misschien ook een spuitbus, succes!