wat een pech!
Ben vandaag naar drachten gereden en heb het onderdeel opgehaald.
Na de montage thuis maar even een test ritje.
Na dat de motor goed op temp was heb ik het gas even vol ingetrapt.
tussen de 4000 en 5000 toeren begon hij alweer te stotteren.
Nou ja,hij sloeg een paar keer over.
Nu ben ik echt genezen

Na de montage thuis maar even een test ritje.
Na dat de motor goed op temp was heb ik het gas even vol ingetrapt.
tussen de 4000 en 5000 toeren begon hij alweer te stotteren.

Nou ja,hij sloeg een paar keer over.
Nu ben ik echt genezen

nou,
Het is gebeurd.
Ik heb vandaag de 75 weggebracht naar een garage,en een toyota weer mee terug genomen.
Ja,het rijd niet zo mooi als een 75 en hij is ook niet zo mooi en lux als een 75,maar ik denk een stuk betrouwbaarder.
Afgelopen week ging de radiateur ook nog lekken.
Ik heb er niets meer aan gedaan,en hem zo ingeruild.
De gene waar ik hem heb gekocht schuift hem direkt door naar Hofstee in drachten waar je hem kunt gaan bewonderen.(NOU STERKTE ERMEE).
Maar ik heb nog steeds een gereviseerde kop(met kleppen) En een setje zuigerveren liggen(verzegelde verpakking).
Bied mij een prijs en grote kans dat je het mag hebben.
Het is gebeurd.
Ik heb vandaag de 75 weggebracht naar een garage,en een toyota weer mee terug genomen.
Ja,het rijd niet zo mooi als een 75 en hij is ook niet zo mooi en lux als een 75,maar ik denk een stuk betrouwbaarder.
Afgelopen week ging de radiateur ook nog lekken.
Ik heb er niets meer aan gedaan,en hem zo ingeruild.
De gene waar ik hem heb gekocht schuift hem direkt door naar Hofstee in drachten waar je hem kunt gaan bewonderen.(NOU STERKTE ERMEE).
Maar ik heb nog steeds een gereviseerde kop(met kleppen) En een setje zuigerveren liggen(verzegelde verpakking).
Bied mij een prijs en grote kans dat je het mag hebben.
Jammer dat het zo moet gaan, maar ik heb begrip ervoor! Reden waarom ik nu Rover rijdt ipv BMW...
Maar Toyota, reden waarom ik daar niet voor gekozen heb is de hoge onderhoudskosten van het Japanse merk. M'n broer heeft namelijk een toyota, maar de onderdelen zijn prijzig.
Desondanks hoop ik dat je er veel plezier aan gaat beleven en dat je nu zonder problemen kunt rijden, want dat is het uiteindelijke doel nu eenmaal.
Maar Toyota, reden waarom ik daar niet voor gekozen heb is de hoge onderhoudskosten van het Japanse merk. M'n broer heeft namelijk een toyota, maar de onderdelen zijn prijzig.
Desondanks hoop ik dat je er veel plezier aan gaat beleven en dat je nu zonder problemen kunt rijden, want dat is het uiteindelijke doel nu eenmaal.
mvg, John
- arjan_m
- MG-R Core
- Contacteer:
Suc6 met de Toyota...........
Hopelijk heb je gekozen voor een benzine. De D4d zijn namelijk niet zo bijster goed (als ze middelmatig zijn onderhouden)
Ik heb ooit naar een Avensis gekeken, voor mij waren kwam die kwalitatief oa qua interieur niet in aanmerking.
Hopelijk heb je gekozen voor een benzine. De D4d zijn namelijk niet zo bijster goed (als ze middelmatig zijn onderhouden)
Ik heb ooit naar een Avensis gekeken, voor mij waren kwam die kwalitatief oa qua interieur niet in aanmerking.
My MG-Rover history:
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
- matthias117
- MG-R Freak
- VandenPlas
- MG-R Freak
- Contacteer: