rover brm
- Striker
- MG-R Freak
Over de verzekering in België kan ik je niet veel vertellen. Verbruik is natuurlijk erg afhankelijk van de rijstijl maar zal gemiddeld tussen de 1:8 en 1:13 liggen (van erg sportief tot erg suf
). De BRM heeft een verbeterd onderstel tov de overige 200 modellen en de wegligging is perfect. Voor onderhoud geld eigenlijk hetzelfde als voor de overige Rover modellen, hoewel de VVC iets meer aandacht vereist.
Maar de BRM is een klassieker, dus ik zou zeggen: ga ervoor!!

Maar de BRM is een klassieker, dus ik zou zeggen: ga ervoor!!
Kilometerstand : 31,528
Brandstof : Euro 95
Motor : 1.8
Kleur : Groen / BRG
Datum deel 1 : 13-04-2000
Inschrijvingstaxe : Marge
dat is het dus. maar kzou wel willen weten hoeveel kw en fiscale pk dit beest heeft.
kwestie dat ik mijn verzekering, BIV en verkeersbelasting kan uitrekenen zadat ik weet dat het financieel haalbaar blijft.
Brandstof : Euro 95
Motor : 1.8
Kleur : Groen / BRG
Datum deel 1 : 13-04-2000
Inschrijvingstaxe : Marge
dat is het dus. maar kzou wel willen weten hoeveel kw en fiscale pk dit beest heeft.
kwestie dat ik mijn verzekering, BIV en verkeersbelasting kan uitrekenen zadat ik weet dat het financieel haalbaar blijft.
Ben daarnet eens weest kijken. Heb toch mijn twijfels.
-Er is al een plets mee gezet, maar er zit nieuwe radiator in
-Er is duidelijk in geleefd, veel as en dergelijke, begin van slijtage aan gordels, versnellingspook...
-motor draait soepel, oliepeil stond goed, geen roest aan chassis, versnellingsbak verlegt vlot, toerental is stabiel, trekt lekker op, ligt mooi op de baan.
-Er is al een plets mee gezet, maar er zit nieuwe radiator in
-Er is duidelijk in geleefd, veel as en dergelijke, begin van slijtage aan gordels, versnellingspook...
-motor draait soepel, oliepeil stond goed, geen roest aan chassis, versnellingsbak verlegt vlot, toerental is stabiel, trekt lekker op, ligt mooi op de baan.