Electrische ramen achter MG ZT-T
- marwee
- MG-R Regular
- Berichten: 67
- Lid geworden op: vr aug 05, 2005 11:49 am
- Woonplaats: Zoetermeer
- Contacteer:
Electrische ramen achter MG ZT-T
na een gelukte tuning via racechip.de en gemonteerde dakrails op mn MG ZT-T, zelf gedaan rijdt en staan echt veel beter! nog een item liggen, elektrische ramen achter, heb motortjes al, schakelaars bestuurder en links/rechts achter en kabelset voor achter, alleen...
GEEN prik... vergeet ik iets? zit wel een zekering in voor de ramen terwijl die niet standaard waren op de mijne... HELP!
GEEN prik... vergeet ik iets? zit wel een zekering in voor de ramen terwijl die niet standaard waren op de mijne... HELP!
marwee schreef:hoi marvon
vandaag bij de mg rover dealer geweest, koree, maassluis, maarre nix geen instellingen, mooi kl*te, moet een hele andere bcu unit hebben body control unit... moet ook nog s passen bij mg zt-t, automaat, diesel, xenon, 4 elctr ramen, regensensor enz... baal baal
das inderdaad mooi balen zeg
- arjan_m
- MG-R Core
- Berichten: 3506
- Lid geworden op: ma jul 18, 2005 10:13 am
- Woonplaats: Vlodrop
- Contacteer:
Dat moet toch ook zonder T4 kunnen zou ik zeggen. Misschien kun je iets vinden op het Engelse forum? WWW.the75andztclub.co.uk.
My MG-Rover history:
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
Even een vraag @Arjen
waarom moet dit via de computer
Toen ik VROEGER mijn vw golf mk2 uitrusten met elektrische ramen
had ik de schakelaars L+R het schaar meganisme met motor (en een relais geloof ik)
daar de +&- op en ik had elektrische ramen
O ja en een zekering.
Heeft het iets met CANbus te maken of zo ( storingen.)
Ik probeer te begrijpen waarom alles voortaan met 1 computer geschakeld
en geregeld moet worden
waarom moet dit via de computer
Toen ik VROEGER mijn vw golf mk2 uitrusten met elektrische ramen
had ik de schakelaars L+R het schaar meganisme met motor (en een relais geloof ik)
daar de +&- op en ik had elektrische ramen
O ja en een zekering.
Heeft het iets met CANbus te maken of zo ( storingen.)
Ik probeer te begrijpen waarom alles voortaan met 1 computer geschakeld
en geregeld moet worden
Een mgb verliest geen olie hij markeert alleen zijn territorium.
-
- MG-R Core
- Berichten: 1647
- Lid geworden op: di jul 03, 2007 6:23 pm
- Woonplaats: Oosterwolde (fr)
Dit is om functies toe te voegen zoals met 1 drukje ruit volledig open en bij auto op slot ramen dicht. Dat laatste is natuurlijk ook een belangrijk stukje inbraak wering. Je kunt de hoofdstroom tegenwoordig ook niet meer door de schakelaar laten lopen, omdat deze enkel bedoelt is om aanstuurpulsjes te geven aan de regelmodule. Het voordeel van een lagere stroom door de schakelaars is dat deze niet vaak meer stuk gaan.
Er zijn dus veel voordelen, maar bij achteraf inbouw is het een stuk lastiger dan vroeger.
Er zijn dus veel voordelen, maar bij achteraf inbouw is het een stuk lastiger dan vroeger.
-
- MG-R Core
- Berichten: 1647
- Lid geworden op: di jul 03, 2007 6:23 pm
- Woonplaats: Oosterwolde (fr)
Of dat bij jou auto mogelijk is weet ik niet. Dat het in de schakelaar zit bij een lupo is best mogelijk. Laats had ik een vw t4 in de werkplaats die had deze schakeling in de motor. De + en - aan de buitenkant van zo'n motor wisselen dan ook niet, dat gebeurt inwendig. Zo'n schakeling was ik nog niet eerder tegen gekomen.