-verziekt ie zijn eigen naam
-en nu probeert ie volop om ons kapot te maken. En dat gebeurt helaas niet alleen op marktplaats
-we niet achter zijn 'werkwijze' stonden.
-Ik denk niet dat ik (als ex werknemer) er goed aan doe om te vertellen wat voor acties hij zoal uithaald.
Lekker geheimzinnig
Begrijp me niet verkeerd Arjen, maar dergelijk woordgebruik riekt ook naar elebogen werk.
Zeg waar het op slaat (zoals de eerste post, weinig mis mee) en niet de tussenoplossing waar je nooit op aangesproken kan worden.
Ik heb bv nooit iets raar gehoord (behalve dan de prijs) over het bedrijf maar "nu" is er opeens "iets" aan de hand, "iets" "duisters" en "geheimzinnigs", wat blijkbaar niemand weet maar "ohoh" het is echt "ernstig". Uiteraard kan je niet vertellen wat, maar goed dat ik weet dat er "iets" aan de hand is.

sorry, mijn excuses voor dit stukje. Ik heb een heel raar gevoel aangaande dit soort discussies. Ik ken jou slechts een beetje en Terpstra nog minder, en als buitenstaander zegt het me allemaal niets zonder dat er feiten benoemd worden.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!