Warmtemeter
- Sander02
- MG-R Freak
- Berichten: 700
- Lid geworden op: ma mei 10, 2004 11:08 am
- Woonplaats: Alphen a/d Rijn
Verdomme!! Garage heeft het niet gedaan, want het zou veel meer tijd kosten dan ze ingepland hadden. Zou hij zeker een uur over gaan doen.
Hij was er mee begonnen, maar kwam er toen pas achter dat thermostaat op hele andere plek zat dan hij dacht.
En het zou dan iets van 120 euro gaan kosten, terwijl het onderdeel maar 12 euro kost.
Hij was er mee begonnen, maar kwam er toen pas achter dat thermostaat op hele andere plek zat dan hij dacht.
En het zou dan iets van 120 euro gaan kosten, terwijl het onderdeel maar 12 euro kost.
416SI 1996
- Sander02
- MG-R Freak
- Berichten: 700
- Lid geworden op: ma mei 10, 2004 11:08 am
- Woonplaats: Alphen a/d Rijn
Is dat alleen als je veel ervaring met Rover's hebt of zijn sommige universele garages gewoon niet zo handig?118GTR schreef: Themostaat is best wel een naar ding om te vervangen, inderdaad er moet een pijp los (3 boutjes) maar wel op een k*t plek, ik schat 30min werk. Maar als het tegelijk met de waterpomp gebeurd, dan wordt het weer iets makkelijker. (max 30 min)
416SI 1996
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Universele garages moeten naar alles zoeken, een specialist pakt al de juiste dopjes en verlengstukken voordat hij de motorkap openmaakt. Specialisten weten ook gewoon zeker dat nadat de juiste boutjes los zijn hij moet gaan wrikken. Universele garages moeten dat 3x controleren uit angst iets te breken.Sander02 schreef: Is dat alleen als je veel ervaring met Rover's hebt of zijn sommige universele garages gewoon niet zo handig?
Zeker bij kleine klussen maakt dat enorm uit.
Kleine recticifatie, na dat de thermostaat is vervangen moet de koelvloeistof aangevult worden(+ontlucht) daar gaat ook zo 30 minuten in zitten.(Die extra tijd heb je dus niet nodig als de waterpomp ook vervangen wordt)
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- Sander02
- MG-R Freak
- Berichten: 700
- Lid geworden op: ma mei 10, 2004 11:08 am
- Woonplaats: Alphen a/d Rijn
Hier iemand die 'm van boven af vervangt:
http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=389745
http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=389745
416SI 1996