Gaaf hoor. Vind zelf die lichblauwe op foto 1 erg leuk. En allemaal mini-lites eronder hé
Blijf vinden dat de nieuwe mini de lijnen van de oude mini trouw is gebleven. Een geslaagd ontwerp als je het mij vraagt (maar nee, ik zou er niet 1 willen hebben ) De Kever is daarentegen niet zo geslaagd.
Nu we (ik ) het toch over re-makes hebben.... zou gaaf zijn als deze ooit op de weg komt. Ook een zeer geslaagde moderne uitvoering van een oude bekende
2005 MG ZS160VVC (aka Gimz)
1973 MG BGT (aka Maddy aka "The Lady")
Blijven toch leuke karretjes die Classic Mini's. Vroeger vaak op de achterbank gezeten in de oranje-gele Mini van m'n tante. Helaas heeft m'n oom hem destijds om een lichtmast gevouwen. M'n oom kwam er ongeschonden uit. De Mini was total loss, na 10 jaar trouwe dienst.
Heb zelf als hobby auto een Austin Glider uit 1969. Heeft ook weer heel veel gemeen met de Mini. Motor, bak, vering en interieur, etc.. Alleen iets ruimer van binnen.
Klopt ! Was idd een Austin 1100. Maar dan een estate-uitvoering. Een oranje/rode.
Die kreeg in een aflevering van Fawlty towers een ' damn good trashing' van Basil, na enige startproblemen.
Er is ook nog een ' Basil Falwty look alike' aktief die diverse auto-evenementen in de UK opvrolijkt. Hij doet dezelfde act nog eens dunnetjes over. En als extraatje een ' don't mention the war' toegift.
VandenPlas schreef:Er is ook nog een ' Basil Falwty look alike' aktief die diverse auto-evenementen in de UK opvrolijkt. Hij doet dezelfde act nog eens dunnetjes over. En als extraatje een ' don't mention the war' toegift.