
Een 800 modden. Waarom ook niet?
-
ironman
- The Flying Dutchman
- MG-R Freak
- Berichten: 2090
- Lid geworden op: di mei 06, 2003 4:31 pm
- Woonplaats: Ihren (D) Groningen
-
ironman
- The Flying Dutchman
- MG-R Freak
- Berichten: 2090
- Lid geworden op: di mei 06, 2003 4:31 pm
- Woonplaats: Ihren (D) Groningen
-
jan_dakpan
- The Flying Dutchman
- MG-R Freak
- Berichten: 2090
- Lid geworden op: di mei 06, 2003 4:31 pm
- Woonplaats: Ihren (D) Groningen
Ik heb liever niet dat ze zien wat voor een bruut het werkelijk is.
Mijn laatste rit naar de 800 dag in Gaydon leverde twee bijna huilende Vitesse Turborijders op......da's pas leuk.
Mijn laatste rit naar de 800 dag in Gaydon leverde twee bijna huilende Vitesse Turborijders op......da's pas leuk.
Job.
'73 P5B Sal. Zirkon/Silverbirch
'95 827 Coupe Carribean
'97 820Si LE Charcoal
'99 600SDi Zircon
'94 220 Coupe Charc.
'96 220 Coupe Charc.

'73 P5B Sal. Zirkon/Silverbirch
'95 827 Coupe Carribean
'97 820Si LE Charcoal
'99 600SDi Zircon
'94 220 Coupe Charc.
'96 220 Coupe Charc.

- The Flying Dutchman
- MG-R Freak
- Berichten: 2090
- Lid geworden op: di mei 06, 2003 4:31 pm
- Woonplaats: Ihren (D) Groningen
-
416sí señor
- The Flying Dutchman
- MG-R Freak
- Berichten: 2090
- Lid geworden op: di mei 06, 2003 4:31 pm
- Woonplaats: Ihren (D) Groningen
Ik heb geen idee, maar ik weet wel dat het uitlaatsysteem van de 800 een zeer hoge restrictie heeft. De inlaat idem dito en haal daar dan nog de kat af dan komt het al mooi in de richting.
De turbos kwamen uiteindelijk wel weer in de buurt op een hogere topsnelheid, maar na elke keer dat we in de ankers moesten verdwenen ze vervolgens als stipjes in de verte......gesprek van de dag in elk geval.
Volgens beide heren ging het tussen de 110 en 120 Mph en daar waren ze goed ziek van.
De turbos kwamen uiteindelijk wel weer in de buurt op een hogere topsnelheid, maar na elke keer dat we in de ankers moesten verdwenen ze vervolgens als stipjes in de verte......gesprek van de dag in elk geval.
Volgens beide heren ging het tussen de 110 en 120 Mph en daar waren ze goed ziek van.
Job.
'73 P5B Sal. Zirkon/Silverbirch
'95 827 Coupe Carribean
'97 820Si LE Charcoal
'99 600SDi Zircon
'94 220 Coupe Charc.
'96 220 Coupe Charc.

'73 P5B Sal. Zirkon/Silverbirch
'95 827 Coupe Carribean
'97 820Si LE Charcoal
'99 600SDi Zircon
'94 220 Coupe Charc.
'96 220 Coupe Charc.

- The Flying Dutchman
- MG-R Freak
- Berichten: 2090
- Lid geworden op: di mei 06, 2003 4:31 pm
- Woonplaats: Ihren (D) Groningen
- The Flying Dutchman
- MG-R Freak
- Berichten: 2090
- Lid geworden op: di mei 06, 2003 4:31 pm
- Woonplaats: Ihren (D) Groningen
Oh ja....de achterlichten komen van een sloperij in Norwich en kostten 60 Pond = 90 Euri. Ik geloof dat een achterlichtunit dat al bij de Rover-stealer kost.
Job.
'73 P5B Sal. Zirkon/Silverbirch
'95 827 Coupe Carribean
'97 820Si LE Charcoal
'99 600SDi Zircon
'94 220 Coupe Charc.
'96 220 Coupe Charc.

'73 P5B Sal. Zirkon/Silverbirch
'95 827 Coupe Carribean
'97 820Si LE Charcoal
'99 600SDi Zircon
'94 220 Coupe Charc.
'96 220 Coupe Charc.



