tips mbt alarm en CV

214 216 218 220 25
Silly CVT
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Silly CVT »

Ik heb ook nog ergens een RAVE cd liggen van de coupé /cabrio. Als ik um kan vinden wil ik je die ook wel toesturen aangezien ik daar nu toch niets meer aan heb.... ;)

Staat echt ALLES op van de auto... Complete bouwtekeningen, how to's etc etc... Ik vond het geweldig om die cd te lezen/bladeren...!! :mrgreen: :dance:

Ik hoor het wel. :H:
Officieel bericht:
Afbeelding
Klik de groene balk.:mrgreen:
arthur623

Bericht door arthur623 »

@ silly: graag. Ik zal even reageren op je laatste pm en mijn adres sturen.

Verder: Wie weet hoe ik het alarm tijdelijk (zonder al te rigoreuze maatregelen) kan uitschakelen? Het lukt namelijk voorlopig even niet de CV/alarm probleempjes op te lossen en zonder alarm kunnen we de auto tenminste normaal gebruiken (nu kan auto bijv. alleen geopend worden via bijrijdersportier).

Hoor het graag!
Robert-220TC
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Robert-220TC »

Die stekkertjes voor je portieren dr op zetten dan doet je alarm het naar behoren weer

Die van je deurschakelaars.
Schakelaar van een 600 en van een 400 zijn het zelfde passen dr allemaal op
Te halen op de slopen
Zitten op de hoofdweg zat slopen op een rij
Waar onder Lubbers die heeft het denk ik wel (ook op zaterdags open)

Als je de schakelaars dr op heb zorg dan ook dat die zwarte omhulsels dr op zitten (rubberafdekkapje) zonder dei dingen wil je alarm ook wel eerder afgaan.
arthur623

Bericht door arthur623 »

Wie weet waar de lights reminder/lampverklikker zit op een 214 uit 1993? (dat ding dat gaat piepen zodra je de lampen aan laat staan met contact uit)

Doet het namelijk niet bij mij, net voor de tweede keer bijna accu leeggetrokken :evil:
arthur623

Bericht door arthur623 »

Niemand die hier iets zinnings over kan roepen? De search levert niets op.
Plaats reactie