schommelende turbodruk (opgelost)
- rover4u2nv
- MG-R Core
- Berichten: 174
- Lid geworden op: za apr 24, 2010 4:29 am
- Woonplaats: Den Haag
[quote="Mista T"] Je zou eigenlijk eens een turbodruk regelaar quote]
waar kan ik zo'n ding krijgen. what do they look like?
waar kan ik zo'n ding krijgen. what do they look like?
Honda civic B18C4 Vtec
Rover 45 Mk2 Idt Sterling
Nitrous is like a hot girl with an STD... you wanna hit it, but your afraid of the consequences
Rover 45 Mk2 Idt Sterling
Nitrous is like a hot girl with an STD... you wanna hit it, but your afraid of the consequences
arjan_m schreef:F*ck the shirt, I'll do the lady....
-
- MG-R Core
- Berichten: 2526
- Lid geworden op: do dec 19, 2002 12:36 pm
- Woonplaats: Nieuwegein
- Locatie: NIEUWEGEIN
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
Ik heb deze in me subaru.roland schreef:deze zo iets heeft roy (mista t)
Ik heb m verlengt naar me cabine zodat ik m in de auto man verstellen

Die Manuel boostcontroller veranderd alleen je waste gate druk.
Ik merk overgens weinig verschil dicht bij me blok of in de cabine. Kleine druk verschil. Met een tandje bij heb ie constante druk.
Plaats alleen een boost controller met een turbodruk/boostmeter.
Ik heb er zelf 1 van autogauges.
Bij deze webwinkel heb ik t gekocht
. Had het na 3 dagen.
http://cgi.ebay.nl/MANUAL-TURBO-BOOST-C ... 43a246627d
Mssta T
http://cgi.ebay.nl/MANUAL-BOOST-CONTROL ... 2554wt_689
- rover4u2nv
- MG-R Core
- Berichten: 174
- Lid geworden op: za apr 24, 2010 4:29 am
- Woonplaats: Den Haag
ik wil well deze hebben http://cgi.ebay.nl/MANUAL-BOOST-CONTROL ... 2554wt_689
maar mijn paypall is effe leeg. wie o wie can die bestellen and ik maak het geld over of contant afhandelen.
maar mijn paypall is effe leeg. wie o wie can die bestellen and ik maak het geld over of contant afhandelen.
Honda civic B18C4 Vtec
Rover 45 Mk2 Idt Sterling
Nitrous is like a hot girl with an STD... you wanna hit it, but your afraid of the consequences
Rover 45 Mk2 Idt Sterling
Nitrous is like a hot girl with an STD... you wanna hit it, but your afraid of the consequences
arjan_m schreef:F*ck the shirt, I'll do the lady....
-
- MG-R Core
- Berichten: 2526
- Lid geworden op: do dec 19, 2002 12:36 pm
- Woonplaats: Nieuwegein
- Locatie: NIEUWEGEIN
ik heb toen voor die van gbe gekozen omdat deze in engeland vaak gebruikt worden. Zeker voorde diesel.
In principe stel je de druk 1 keer af en dan laat je hem staan. Daarom heb ik er eentje onder de motorkap. Plus dat ik niet nog een dingetje in me interieur wil hebben.
In principe stel je de druk 1 keer af en dan laat je hem staan. Daarom heb ik er eentje onder de motorkap. Plus dat ik niet nog een dingetje in me interieur wil hebben.
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
even af stoffen dit Onderwerp
heb peter even gevraagt of hij kon zien in de haynes manual
wat de weerstand,Ohm,Ω zijn van de
koelvloeistofsensor en de
luchtinlaat temperatuur sensor
hij kon het niet zeggen DUS als IEMAND hier het weet laat het dan AUB even weten
Waarom deze vraag?
Ik heb de sensor gemeten op bedrijfstemperatuur en ik meet 350Ω
toen sensor schoongemaakt (luchtinlaat temperatuur sensor)
en toen een stuk gereden (trekt beter over de 3000 toeren en meer turbo druk)
bij terugkeer weer meten geeft nu 950Ω
(schoon gemaakt met remreiniger wordt dus best koud en meet dan
1300Ω)
Het is een diesel
dus als iemand bij hem of haar kan meten weet ik weer iets meer
duurt maar 5 minuten (als je een multimeter hebt)
Roy misschien
heb peter even gevraagt of hij kon zien in de haynes manual
wat de weerstand,Ohm,Ω zijn van de
koelvloeistofsensor en de
luchtinlaat temperatuur sensor
hij kon het niet zeggen DUS als IEMAND hier het weet laat het dan AUB even weten
Waarom deze vraag?
Ik heb de sensor gemeten op bedrijfstemperatuur en ik meet 350Ω
toen sensor schoongemaakt (luchtinlaat temperatuur sensor)
en toen een stuk gereden (trekt beter over de 3000 toeren en meer turbo druk)
bij terugkeer weer meten geeft nu 950Ω
(schoon gemaakt met remreiniger wordt dus best koud en meet dan
1300Ω)
Het is een diesel
dus als iemand bij hem of haar kan meten weet ik weer iets meer
duurt maar 5 minuten (als je een multimeter hebt)
Roy misschien
Een mgb verliest geen olie hij markeert alleen zijn territorium.