schommelende turbodruk (opgelost)

Gebruikersavatar
rover4u2nv
MG-R Core
Berichten: 174
Lid geworden op: za apr 24, 2010 4:29 am
Woonplaats: Den Haag

Bericht door rover4u2nv »

[quote="Mista T"] Je zou eigenlijk eens een turbodruk regelaar quote]

waar kan ik zo'n ding krijgen. what do they look like?
Honda civic B18C4 Vtec
Rover 45 Mk2 Idt Sterling


Nitrous is like a hot girl with an STD... you wanna hit it, but your afraid of the consequences
arjan_m schreef:F*ck the shirt, I'll do the lady.... :mrgreen:
Gebruikersavatar
roland
MG-R Core
Berichten: 1799
Lid geworden op: zo nov 14, 2010 3:25 pm
Woonplaats: Berghem

Bericht door roland »

deze zo iets heeft roy (mista t)

Afbeelding
Een mgb verliest geen olie hij markeert alleen zijn territorium.
Mista T
MG-R Core
Berichten: 2526
Lid geworden op: do dec 19, 2002 12:36 pm
Woonplaats: Nieuwegein
Locatie: NIEUWEGEIN

Bericht door Mista T »

ik gebruik deze:

Diegene die roland laat zien is er eentje die net even anders te regelen is.
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!

DAMN! You must be kidding!

filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
Gebruikersavatar
roland
MG-R Core
Berichten: 1799
Lid geworden op: zo nov 14, 2010 3:25 pm
Woonplaats: Berghem

Bericht door roland »

wat is nu beter een onder de motorkap of een
die je van af binnen (interieur) kan verstellen?
Een mgb verliest geen olie hij markeert alleen zijn territorium.
CaVeY23

Bericht door CaVeY23 »

roland schreef:deze zo iets heeft roy (mista t)

Afbeelding
Ik heb deze in me subaru.
Ik heb m verlengt naar me cabine zodat ik m in de auto man verstellen :). Deze staan op eBay voor 15€ betaal je meer word je echt opgelicht!!!!


Die Manuel boostcontroller veranderd alleen je waste gate druk.

Ik merk overgens weinig verschil dicht bij me blok of in de cabine. Kleine druk verschil. Met een tandje bij heb ie constante druk.
Plaats alleen een boost controller met een turbodruk/boostmeter.
Ik heb er zelf 1 van autogauges.

Bij deze webwinkel heb ik t gekocht
. Had het na 3 dagen.
http://cgi.ebay.nl/MANUAL-TURBO-BOOST-C ... 43a246627d

Mssta T
http://cgi.ebay.nl/MANUAL-BOOST-CONTROL ... 2554wt_689
Gebruikersavatar
rover4u2nv
MG-R Core
Berichten: 174
Lid geworden op: za apr 24, 2010 4:29 am
Woonplaats: Den Haag

Bericht door rover4u2nv »

ik wil well deze hebben http://cgi.ebay.nl/MANUAL-BOOST-CONTROL ... 2554wt_689

maar mijn paypall is effe leeg. wie o wie can die bestellen and ik maak het geld over of contant afhandelen.
Honda civic B18C4 Vtec
Rover 45 Mk2 Idt Sterling


Nitrous is like a hot girl with an STD... you wanna hit it, but your afraid of the consequences
arjan_m schreef:F*ck the shirt, I'll do the lady.... :mrgreen:
Mista T
MG-R Core
Berichten: 2526
Lid geworden op: do dec 19, 2002 12:36 pm
Woonplaats: Nieuwegein
Locatie: NIEUWEGEIN

Bericht door Mista T »

ik heb toen voor die van gbe gekozen omdat deze in engeland vaak gebruikt worden. Zeker voorde diesel.
In principe stel je de druk 1 keer af en dan laat je hem staan. Daarom heb ik er eentje onder de motorkap. Plus dat ik niet nog een dingetje in me interieur wil hebben.
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!

DAMN! You must be kidding!

filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
Gebruikersavatar
roland
MG-R Core
Berichten: 1799
Lid geworden op: zo nov 14, 2010 3:25 pm
Woonplaats: Berghem

Bericht door roland »

even af stoffen dit Onderwerp

heb peter even gevraagt of hij kon zien in de haynes manual
wat de weerstand,Ohm,Ω zijn van de
koelvloeistofsensor en de
luchtinlaat temperatuur sensor
hij kon het niet zeggen DUS als IEMAND hier het weet laat het dan AUB even weten

Waarom deze vraag?
Ik heb de sensor gemeten op bedrijfstemperatuur en ik meet 350Ω
toen sensor schoongemaakt (luchtinlaat temperatuur sensor)
en toen een stuk gereden (trekt beter over de 3000 toeren en meer turbo druk)
bij terugkeer weer meten geeft nu 950Ω
(schoon gemaakt met remreiniger wordt dus best koud en meet dan
1300Ω)

Het is een diesel
dus als iemand bij hem of haar kan meten weet ik weer iets meer
duurt maar 5 minuten (als je een multimeter hebt)
Roy misschien
Een mgb verliest geen olie hij markeert alleen zijn territorium.
arjen
MG-R Core
Berichten: 1647
Lid geworden op: di jul 03, 2007 6:23 pm
Woonplaats: Oosterwolde (fr)

Bericht door arjen »

koelvloeistofsensor:
bij 17 graden 2443 ohm
bij 85 graden 300 ohm

luchttemperatuurmeter (in luchtmassameter)
Spanning meten over pin 1 en 3 van luchtmassameter. Deze moet 2,5 volt zijn bij een temperatuur van 17 graden.
Gebruikersavatar
roland
MG-R Core
Berichten: 1799
Lid geworden op: zo nov 14, 2010 3:25 pm
Woonplaats: Berghem

Bericht door roland »

:thumb: topi arjen
dat van de luchttemperatuurmeter (in luchtmassameter)
kijk ik ook
maar ik wil (of ik bedoel eigenlijk)
de sensor in het inlaatspruitstuk
weet je deze ook?
Een mgb verliest geen olie hij markeert alleen zijn territorium.
arjen
MG-R Core
Berichten: 1647
Lid geworden op: di jul 03, 2007 6:23 pm
Woonplaats: Oosterwolde (fr)

Bericht door arjen »

Daar heb ik geen gegevens van.. :?
Gebruikersavatar
roland
MG-R Core
Berichten: 1799
Lid geworden op: zo nov 14, 2010 3:25 pm
Woonplaats: Berghem

Bericht door roland »

voor degenen die willen weten wat het was

Het was het inlaatspruitstuk pakking (het gedeelte wat op het kleppen deksel zit met de EGR) daar zat een schuurtje in en was al eens met
vloeibare pakking dicht gesmeerd (niet door mijn :lol: )
Een mgb verliest geen olie hij markeert alleen zijn territorium.
Plaats reactie