Het zal je maar gebeuren, ben je aan het sporten......
Het zal je maar gebeuren, ben je aan het sporten......
Vanavond op weg naar een meeting in Leiden, stonden er voor het stoplicht 2 Corrado's G60, dus proberen maar met een Vi. En dat ging hartstikke goed, tot ik de 210 aan tikte, en in mijn spiegel keek. Een Volvo met 2 zwaailichten in de bumper kwam met een flinke snelheid acher ons aan, zat nog een meter of 300 achter ons. Gelijk gas los gelaten, maar ik had de afslag die ik moest hebben inmiddels bereikt. En de Volvo stopte achter mij, zwaailichten, sirene aan. En wat er toen gebeurde snap ik tot nu toe nog steeds niet, we werden alle 3 uitgescholden, of we gek waren geworden, en weet ik wat die nog meer zei. Toen ging die weer rijden en zette die de auto dwars voor mijn auto en de Corrado's neer, dat we niet weg konden rijden. En toen zei die, dat die geen van ons meer hard zou moeten zien rijden, anders zouden we hangen. En toen gaf die gas, en was die weg. Ik hoop dat ik er niks meer van te horen krijg. Maar al met al gewoon geluk gehad, want ik zag mijn roze papiertje al in beslag genomen worden.
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Nou je hebt zeer veel mazzel gehad.
mare stoplicht => geen snelweg.
Ik hoop dat het een mooie lang goedoverzichtelijke weg was.
Ik ben niet zo thuis in de voorschriften, maar misschien had hij geen apparatuur in de auto ofzo(eigen auto wellicht). Of misschien zijn er twee agenten nodig ter virificatie.
Ik ben niet zo thuis in de voorschriften, maar misschien had hij geen apparatuur in de auto ofzo(eigen auto wellicht). Of misschien zijn er twee agenten nodig ter virificatie.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
-
- MG-R Core
Damn, dan heb je echt geluk gehad...
TRouwens... Kon je het winnen van die GEBAKJES??
TRouwens... Kon je het winnen van die GEBAKJES??
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer:
Het is nooit zijn gewone eigen auto. Want ook die mag geen blauw zwaailicht voeren. Dan komt er bij, ze hoeven tegenwoordig niet meer met 2-en te zijn om jou te bekeuren.118GTR schreef:Nou je hebt zeer veel mazzel gehad.
En 3:
Als het een onopvallende surveillance wagen was van de klpd dan zit daar goede apparatuur in.
Leuk detail.
Hij moet een aantal sec. achter je zitten om een proces verbaal op te kunnen maken.
Hij moet kunnen vaststellen dat jij die snelheid hebt gereden, en dat doet dmv een aantal seconden achter je te rijden gedurende een x-aantal meters.
Zo berekend de apparatuur van hem uit wat jou top snelheid is.
Ik denk dat jullie beiden geluk hebben gehad, doordat ie te ver achter je zat.
Op tijd gas los en via je versnelling terug schakelen of met je handrem remmen doet wel eens wonderen alleen wel met beleid doen.
Zo zien ze niet dat je remt. En dan is het voor hun heel moeilijk om een snelheid vast te stellen.
Het is eerst een provinciale weg (de wassenaarseweg) daar mag je 70, dan krijg je stoplichten en dan ga je de rijksweg op, en daar mag je 120. Het geluk wat wij 3en hebben gehad is dat die opgehouden werd door andere autos, hij stond namelijk ook al bij die stoplichten
. De andere autos van de groep waar ik mee was merkten hem ook te laat op, zelfs eentje heb nog bij hem lopen plakken, tot die het in de gaten kreeg, en tot die gas gaf
.
Maar de ene Corrado was geen houden aan voor mij, zat een 1.8 20V T blok in. De andere bleef ik gewoon achter en liep niet weg (hij met 1 persoon, ik met z'n 3 en in de auto), was een G60 wel met modificaties. Ik heb nog wel met die gasten staan te praten, maar die waren niet echt onder de indruk van de KLPD, maar ik wel.

Maar de ene Corrado was geen houden aan voor mij, zat een 1.8 20V T blok in. De andere bleef ik gewoon achter en liep niet weg (hij met 1 persoon, ik met z'n 3 en in de auto), was een G60 wel met modificaties. Ik heb nog wel met die gasten staan te praten, maar die waren niet echt onder de indruk van de KLPD, maar ik wel.
- Gerald-17
- MG-R Core
- Contacteer:
wahahahahahaaaahahaRobert-220TC schreef:En???????????????????
zware adrenaline kick hé
waarvoor heb ik dat geluk nooit
(als het heel d e dag kutjes regent kreg ik een l*l op me hoof)
(eneh, Dennis, was t wel echte pliesie, want die mogen je niet verrot schelden, kan je 2 dingen doen, aanklagen en rechtzaak winnen en dan nog die boete houden, of helemaal niks... en mogah weer proberen!