http://www.autotrader.nl/auto/kopen/Mg/ ... l=17&pos=2
Deze auto heeft heel lang bij ACS in het Gooi gestaan; vervolgens bij een bedrijf in Den Haag met een kilometerstand van 99.000 en nu dus bij Hazet met een kilometerstand van 91.000
Zelf heb ik afgelopen zaterdag met deze gereden want ook bij mij kriebelt het nog steeds:
http://www.autotrack.nl/tweedehands/mg/zt/6524395
Wordt in opdracht verkocht door dit bedrijf. Is één van de laatste met chassisnummer 844. Op zich een goede auto tegen een scherpe prijs maar aan de onderzijde zweette hij hier en daar behoorlijk. Is zakelijk bereden. Eigenaar wil er graag vanaf begreep ik, dus er zit nog rek in de prijs.
Rijd je weinig kilometers per jaar (tot ± 10.000) dan zijn de kosten natuurlijk te overzien; rijd je veel dan wordt het logischerwijs een ander verhaal. Er is een gasinstallatie voor deze motor leverbaar echter niet G3.
Maar op de lange duur (100.000 km) krijg je dan toch problemen met de kleppen. Revisie per kant ± € 1.500,= x 2 = ± € 3.000,=
In ieder geval dan flashlube erbij nemen.
Motorisch past natuurlijk veel van de Mustang (overigens distributieketting) maar niet alles. Zo werkt de koppeling bij een Mustang via een hefboom en bij de ZT V8 natuurlijk hydraulisch. Toch is dat wel in te bouwen.
Zoek eens contact met Coen (cde653); die kan je alles vertellen.
Groet, Pim