Homokineten versleten

Plaats reactie
JD
MG-R Core
Berichten: 5082
Lid geworden op: di okt 07, 2008 6:23 pm
Woonplaats: Gelderland

Bericht door JD »

Rover 25 vi 2001

Afbeelding
Gebruikersavatar
Yme
MG-R Freak
Berichten: 574
Lid geworden op: zo dec 13, 2009 10:16 pm
Woonplaats:
Locatie: Assen

Bericht door Yme »

Toch al bijna een jaar lid....
Gebruikersavatar
Bruno
MG-R Addict
Berichten: 483
Lid geworden op: di jan 20, 2004 1:44 am
Woonplaats:
Locatie: Schriek (Heist O/d Berg) Belgie
Contacteer:

Bericht door Bruno »

Rechtsachter naar ik meen. Ben je zeker dat de moer niet gewoon los staat. Aantrekken dan...heel hard, want ze komt steeds los.
Afbeelding
MGF '180' VVC
MGTF Elegance
MG ZR MK1 VGK 2.0 Racer
MG ZR MK2 190 Cupracer
2 X Rover 114 Cupracer
Gebruikersavatar
118GTR
MG-R Core
Berichten: 4198
Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
Woonplaats: Nijmegen - Hierden
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

ook het borg gedeelte van de moer intikken natuurlijk, als ook dat niet voldoende is, pak dan wat borgvloeistof(zoiets als boutenlijm, maar gaat wel los na verloop van tijd)
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Gebruikersavatar
bam
MG-R Core
Berichten: 5974
Lid geworden op: vr dec 20, 2002 8:36 pm
Woonplaats: Almere-Buiten

Re: Onbalans

Bericht door bam »

jelmullens schreef:Sorry, maar welke moer hebben jullie het over ? :(
Als je jou achterwiel eraf haalt zie je een centrale moer, ik geloof maat 32 of 34 deze wil wel eens loslopen.

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
R.de.heus

Bericht door R.de.heus »

ik stel me zo snel mogenlijk even voor maar heb nog niet echt tijd gehad ben aan het werk of bezig met me mgf die ik sins een week heb en tot nu toe beetje drama allemaal. maar als die moer los is maakt dat dan een beetje een snerpend geluid, klinkt beetje als nagel over een school bord maar dan heel hard komt ergens bij het volgens mij rechter achterwiel vandaan.
ik zoek me kapot maar kan het nie vinden het begind zodra ik langzaam begin te rijden al gelijk. maar krik ik hem op en draai het wiel hoor ik niks ook al aan de draag arm gekrikt om de veering in te houden helpt nie.
maar na een stuk rijden is het weg en als tie dan weer even staat begint het weer ik wordt er egt gek van iedereen kijkt me na van wat is dat voor een krakend barrel
mvg robert
Plaats reactie