Leuk geluid

414 416 418 420 45
Plaats reactie
Texron

Leuk geluid

Bericht door Texron »

Hoe krijg ik zo'n geluid uit mijn rover dat als je overschakeld er een sissend geluid komt? Misschien is het een beetje raar uitgelegt maar ik weet niet hoe ik het moet noemen
Mista T
MG-R Core
Berichten: 2526
Lid geworden op: do dec 19, 2002 12:36 pm
Woonplaats: Nieuwegein
Locatie: NIEUWEGEIN

Bericht door Mista T »

dat sissende geluid kan je eigenlijk alleen maar krijgen als je een turbo hebt, dan kan je een dumpvalve monteren...

Heb weleens iets gehoord over het monteren van een carterontluchtingsfilter, dat deze ook zo'n soort geluid geluid zou geven, maar dat is voor mij nog een raadsel... Wel weet ik dat je daarmee niet door de keuring komt, aangezien je geen schadelijke gassen de buitenlucht in mag sturen en zekers niet de dampen van verbrande olieen....
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!

DAMN! You must be kidding!

filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
SilverCupr@

Re: Leuk geluid

Bericht door SilverCupr@ »

Bekijk eens het topic dat gaat over de Dumpvalve speaker kit.
Dat is volgens mij de enige optie.... :roll:
Je hebt namelijk een turbo motor nodig om een Dumpvalve te kunnen monteren (en kan ook niet bij elke turbo motor...)

Remco
ironman

Bericht door ironman »

dus oplossing een speakerset op je auto monteren en telkens als je schakel als een debiel tttttttsssssss roepen door de speaker :mrgreen:
Foxtrot

Bericht door Foxtrot »

Ja en stel je voor hoe dat er moet uitzien(horen) als je aan het inparkeren bent :D :rofl: :D
Texron

Bericht door Texron »

Aangezien ik geen turbo heb kan het dus niet. :cry:

Dat is best wel jammer
Gebruikersavatar
118GTR
MG-R Core
Berichten: 4198
Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
Woonplaats: Nijmegen - Hierden
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

honda blokkie erin dan maar. Moet wel goed passend te maken zijn(aangezien er nog honda blokken in de 400 >95 automaten liggen).

Andere optie is heel veel geld uitgeven en een turbo k-serie blok kopen, dan wel een 1.8 Turbo uit de 75, of een turbo blok kopen bij een paar tuners(meestal ontwikkeld voor de elise)
Gebruikersavatar
Mark16v
MG-R Freak
Berichten: 2954
Lid geworden op: za dec 14, 2002 7:18 pm
Woonplaats: Spijkenisse

Bericht door Mark16v »

Afbeelding

Zelfs in een R100 past het
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Texron

Bericht door Texron »

Ha ha een nieuw blokkie erin leggen ik heb geen geldboom in de achtertuin staan hoor. Dan maar niet zo'n geluidje. :mrgreen:

Groeten van Texel
Plaats reactie