3e luchtmassa meter
3e luchtmassa meter
Ook mijn 75 ontkomt er niet aan.
Nadat bij mijn 45 ook enkele luchtmassameters er de brui aan gaven en ik over ging op een Pierburg (welke volgens mij tot nu toe nog steeds storingvrij is) Heb ik er voor mijn 75 ook maar een gekocht van Pierburg.
Maar let op dit kan alleen als je een mafam of synergy box heb van Roverron. De waardes van Pierburg liggen net iets anders en die corigeer je met zo'n box.
Partnummer is 7.22684.07.0 Prijs hier in Nederland 72.50 euro
Ik ga hem morgen monteren, ik ben benieuwd hoeveel paarden terugkeren
Bosch rotzooi
Nadat bij mijn 45 ook enkele luchtmassameters er de brui aan gaven en ik over ging op een Pierburg (welke volgens mij tot nu toe nog steeds storingvrij is) Heb ik er voor mijn 75 ook maar een gekocht van Pierburg.
Maar let op dit kan alleen als je een mafam of synergy box heb van Roverron. De waardes van Pierburg liggen net iets anders en die corigeer je met zo'n box.
Partnummer is 7.22684.07.0 Prijs hier in Nederland 72.50 euro
Ik ga hem morgen monteren, ik ben benieuwd hoeveel paarden terugkeren
Bosch rotzooi
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
- arjan_m
- MG-R Core
- Berichten: 3506
- Lid geworden op: ma jul 18, 2005 10:13 am
- Woonplaats: Vlodrop
- Contacteer:
Gelukkig maar! Ben wel eens benieuwd hoe het verschil voelt....
Tunen ga ik zeker een keer doen, en dan idd naar 150 Pk, moet makkelijk kunnen. Eerst mijn LMM maar eens laten vervangen (garantie ), als de termijn is verlopen ga ik het eens goed onder handen nemen.....
Tunen ga ik zeker een keer doen, en dan idd naar 150 Pk, moet makkelijk kunnen. Eerst mijn LMM maar eens laten vervangen (garantie ), als de termijn is verlopen ga ik het eens goed onder handen nemen.....
My MG-Rover history:
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
Ik zou dan voor die synergy box van roverron gaan ipv tunen.
Ze worden ook nog wel eens 2e hands aangeboden op http://www.the75andztclub.co.uk/forum/
Gr Bas
Ze worden ook nog wel eens 2e hands aangeboden op http://www.the75andztclub.co.uk/forum/
Gr Bas
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
- arjan_m
- MG-R Core
- Berichten: 3506
- Lid geworden op: ma jul 18, 2005 10:13 am
- Woonplaats: Vlodrop
- Contacteer:
én tunen, én een synergy 2 zou niet zoveel effect hebben dan?
My MG-Rover history:
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
- arjan_m
- MG-R Core
- Berichten: 3506
- Lid geworden op: ma jul 18, 2005 10:13 am
- Woonplaats: Vlodrop
- Contacteer:
Ok duidelijk, maar moet de combinatie dan ook met een Pierburg, of kan de Synergy ook met een Bosch LMM?
My MG-Rover history:
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
Met deze pierburgh luchtmassameter gemonteerd waar heb jij dan je mafam opstaan 1 uur 2 uur 3 uur?bam schreef:Ja hoor!!!!!
Alle 150 paarden zijn weer terug gaat weer als de brandweer.
Zullen de wielen wel weer doorslaan in zijn 2 bij nat weer
150?? ja klik
Eric.
Kan heel goed met de Bosch, als deze stuk gaat kun je altijd nog een Pierburg kopen.arjan_m schreef:Ok duidelijk, maar moet de combinatie dan ook met een Pierburg, of kan de Synergy ook met een Bosch LMM?
Voor nu staat hij op 1 uur zal volgende week 2 uur eens proberen maar ik denk dat ik hem op 1 uur moet houden.Eric27 schreef:
Met deze pierburgh luchtmassameter gemonteerd waar heb jij dan je mafam opstaan 1 uur 2 uur 3 uur?
Eric.
Heb jij 11 uur al eens geprobeerd?
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
Daar staat hij nu op maar ik heb een bosch. Deze zit er inmiddels 320.000 km in en werkt tot nu toe nog prima.(met mafam)bam schreef: Kan heel goed met de Bosch, als deze stuk gaat kun je altijd nog een Pierburg kopen.
Voor nu staat hij op 1 uur zal volgende week 2 uur eens proberen maar ik denk dat ik hem op 1 uur moet houden.
Heb jij 11 uur al eens geprobeerd?
Maar ik wil binnenkort een keer een pierburgh proberen en kijken of dat verschil uit maakt.
Stel, je hebt al een tuning gedaan, en je wilt later een MAFAM + Pierburgh inbouwen.bam schreef:nee het is of of
Of synergy met evt pierburg of tuning en mafam met evt pierburg.
resultaten schijnen gelijk te zijn. maar synergy is de goedkoopste optie en die kun je bij verkoop van de auto overzetten of weer verkopen.
Moet je daarna dan niet opnieuw een tuning laten uitvoeren?
Rover SeventyFive 1.8