Auto verlagen maar...
Auto verlagen maar...
Ik wil het Rovertje van mijn schoonmoeke eigenlijk verlagen. Maar... ik ben bang dat dit te veel van het confort gaat eisen. Ik wil (in dit geval) niet zo'n kneiterharde stuiterende bak hebben. Aan de andere kant vind ik wel dat ie goed naar beneden moet. Is dit mogelijk?
Rover 111
Rover 45
Rover 220TC
Rover 45
Rover 220TC
- tomcat.t16
- MG-R Core
- tomcat.t16
- MG-R Core
-
- The Big Boss
Misschien een rare vraag, maar waarom ga je bezig met de auto van je schoonmoeder terwijl je eigen auto's de aandacht veel beter kunnen gebruiken??
'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland

'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
De dagen zijn veel te kort idd. Damm man. Mijn eigen autotjes zijn zondag aan de beurt. Die hebben wel de hoogste prioriteit. De 116 doet het zondag weer hoop ik. Als mijn garage nou es om de hoek zat...
@rvelleko
bedankt voor de Vmaxxjes maar das toch weer net niet wat ik zoek. Ik had een schroefsetje van Vmaxx onder de golf cabrio en die dingen waren vrij hard afgeveerd. Wel heel stoer voor onder een Golfje (Of niet Bart
) of 200tje maar niet echt voor onze moeke 
@rvelleko
bedankt voor de Vmaxxjes maar das toch weer net niet wat ik zoek. Ik had een schroefsetje van Vmaxx onder de golf cabrio en die dingen waren vrij hard afgeveerd. Wel heel stoer voor onder een Golfje (Of niet Bart

Rover 111
Rover 45
Rover 220TC
Rover 45
Rover 220TC