Centrale vergrendeling

75 en 75 Tourer
Plaats reactie
Gebruikersavatar
stigmatic
MG-R Fanatic
Berichten: 133
Lid geworden op: do sep 09, 2004 9:36 pm
Woonplaats: Amsterdam

Centrale vergrendeling

Bericht door stigmatic »

Goedeavond,

Vraagje: Normaal gesproken zou je bij het openmaken van je R75 met de afstandsbediening twee keer op je knopje moeten drukken...

De eerste keer gaat alleen de bestuurdersdeur open, de tweede keer de andefre drie deuren.

Bij mijn bolide gaat de eerste keer geen enkele deur open, terwijl je het systeem wel "hoort" klikken en heel soms de deurknopje van de bestuurdersdeur ongeveer 1 mm omhoog ziet komen. De tweede keer gaan dan alle 4 de deuren open.

Hebben jullie tips waar ik het moet zoeken?
Rij Brits.. of rij niet!
nl_joker_nl

Bericht door nl_joker_nl »

Altijd zo geweest??

Anders miss boordcomputer dat het zo is ingesteld of wat dan ook..
Gebruikersavatar
stigmatic
MG-R Fanatic
Berichten: 133
Lid geworden op: do sep 09, 2004 9:36 pm
Woonplaats: Amsterdam

Bericht door stigmatic »

swordfish103 schreef:Misschien een zwak signaal wat de slave-pompjes in de andere portieren ontvangen. Standaard geeft de CV minder dan een halve seconde een signal richting de CV-pompjes. Maar raar als dit zo plots is ontstaan :|
Controleer even de voeding en massa van het CV-kastje (waar die ook mag zitten in een 75 :oops: )
Geen idee, ik heb de auto net... Ik heb een werkboek besteld, dus ga maar is even zoeken... Ik denk dat het zoiets is idd, je ziet het knopje op de bestuurdersdeur wel bewegen, maar heeeeeeel klein beetje. Terwijl bij de 2e keer drukken alle 4 de portieren openspringen alsof het een wedstrijdje is.
Rij Brits.. of rij niet!
Gebruikersavatar
bam
MG-R Core
Berichten: 5974
Lid geworden op: vr dec 20, 2002 8:36 pm
Woonplaats: Almere-Buiten

Bericht door bam »

Ik zou even langs een ex dealer gaan en een T4 sessie latten doen (computer instellen) met de t4 kun je alle opties instellen zoals hy-jack protection aan. dat wil zeggen als je wegrijdt gaan al je deuren op slot of zoals in jou geval 1x drukken alleen bestuurder en 2x alle deuren open.
Bij mij is 1x drukken alles open.
En er zijn nog meer dingen mogelijk.

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
Gebruikersavatar
TonEe
MG-R Addict
Berichten: 323
Lid geworden op: wo sep 23, 2009 6:59 pm
Woonplaats:
Locatie: Eindhoven

Bericht door TonEe »

Je kan ook de bekleding/deurpaneel aan de binnenkant weghalen en kijken of het dan nog zo is. Het kan zijn dat hij misschien iets klemt? (Kan je ook controleren of er uberhaupt wel beweging inzit als je op de knop drukt.....
Afbeelding

MG ZT 1.8T 160
Gebruikersavatar
stigmatic
MG-R Fanatic
Berichten: 133
Lid geworden op: do sep 09, 2004 9:36 pm
Woonplaats: Amsterdam

Bericht door stigmatic »

bam schreef:Ik zou even langs een ex dealer gaan en een T4 sessie latten doen (computer instellen) met de t4 kun je alle opties instellen zoals hy-jack protection aan. dat wil zeggen als je wegrijdt gaan al je deuren op slot of zoals in jou geval 1x drukken alleen bestuurder en 2x alle deuren open.
Bij mij is 1x drukken alles open.
En er zijn nog meer dingen mogelijk.
Hmm klinkt interessant!
Rij Brits.. of rij niet!
Plaats reactie