Goedeavond,
Vraagje: Normaal gesproken zou je bij het openmaken van je R75 met de afstandsbediening twee keer op je knopje moeten drukken...
De eerste keer gaat alleen de bestuurdersdeur open, de tweede keer de andefre drie deuren.
Bij mijn bolide gaat de eerste keer geen enkele deur open, terwijl je het systeem wel "hoort" klikken en heel soms de deurknopje van de bestuurdersdeur ongeveer 1 mm omhoog ziet komen. De tweede keer gaan dan alle 4 de deuren open.
Hebben jullie tips waar ik het moet zoeken?
Centrale vergrendeling
- stigmatic
- MG-R Fanatic
Centrale vergrendeling
Rij Brits.. of rij niet!
- stigmatic
- MG-R Fanatic
Geen idee, ik heb de auto net... Ik heb een werkboek besteld, dus ga maar is even zoeken... Ik denk dat het zoiets is idd, je ziet het knopje op de bestuurdersdeur wel bewegen, maar heeeeeeel klein beetje. Terwijl bij de 2e keer drukken alle 4 de portieren openspringen alsof het een wedstrijdje is.swordfish103 schreef:Misschien een zwak signaal wat de slave-pompjes in de andere portieren ontvangen. Standaard geeft de CV minder dan een halve seconde een signal richting de CV-pompjes. Maar raar als dit zo plots is ontstaan
Controleer even de voeding en massa van het CV-kastje (waar die ook mag zitten in een 75)
Rij Brits.. of rij niet!
Ik zou even langs een ex dealer gaan en een T4 sessie latten doen (computer instellen) met de t4 kun je alle opties instellen zoals hy-jack protection aan. dat wil zeggen als je wegrijdt gaan al je deuren op slot of zoals in jou geval 1x drukken alleen bestuurder en 2x alle deuren open.
Bij mij is 1x drukken alles open.
En er zijn nog meer dingen mogelijk.
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
- stigmatic
- MG-R Fanatic
Hmm klinkt interessant!bam schreef:Ik zou even langs een ex dealer gaan en een T4 sessie latten doen (computer instellen) met de t4 kun je alle opties instellen zoals hy-jack protection aan. dat wil zeggen als je wegrijdt gaan al je deuren op slot of zoals in jou geval 1x drukken alleen bestuurder en 2x alle deuren open.
Rij Brits.. of rij niet!