tijd voor een 2de rover 100 meeting?
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
tijd voor een 2de rover 100 meeting?
Niet dat ik me nou zo graag wil afscheiden van de rest van de club(in tegendeel zelfs).
maar hij lijkt me gewoon leuk, allemaal Gti smoeltjes bij elkaar. Want ik geloof dat zo'n beetje elke niet-gti op het forum nu wel optisch is verbouwd tot gti-spec.
Foz, Rovergti, little red Roverhood(de Spi van zijn vriendin) en ik zijn origineel Gti's
Foxtrot en mark16v(114Gta16v) zijn Gta 16v's met Gti ombouw(of laguna lips natuurlijk)
Morax heeft een 111 maar heeft de Gti-velgen eronder zitten, de kit heeft hij al(met dank aan Foz) maar moet er nog onder.
Andere Rover 100 mensen, laat wat van je horen.(ik heb hier alleen de regelmatige posters ff neergezet, dus P-jay, Nastdjango, 114Metro, enz laat wat van jullie horen)
trouwens Morax heeft nu de Gti Spi-velgen er onder zitten, maar dat leverde ook nogal een verrassing op aangaande de druk van het hydragas systeem. Maar daar opent hij zelf nog wel een topic over.
maar hij lijkt me gewoon leuk, allemaal Gti smoeltjes bij elkaar. Want ik geloof dat zo'n beetje elke niet-gti op het forum nu wel optisch is verbouwd tot gti-spec.
Foz, Rovergti, little red Roverhood(de Spi van zijn vriendin) en ik zijn origineel Gti's
Foxtrot en mark16v(114Gta16v) zijn Gta 16v's met Gti ombouw(of laguna lips natuurlijk)
Morax heeft een 111 maar heeft de Gti-velgen eronder zitten, de kit heeft hij al(met dank aan Foz) maar moet er nog onder.
Andere Rover 100 mensen, laat wat van je horen.(ik heb hier alleen de regelmatige posters ff neergezet, dus P-jay, Nastdjango, 114Metro, enz laat wat van jullie horen)
trouwens Morax heeft nu de Gti Spi-velgen er onder zitten, maar dat leverde ook nogal een verrassing op aangaande de druk van het hydragas systeem. Maar daar opent hij zelf nog wel een topic over.
Eerlijk gezegd lijkt het me heel leuk, maar ik hoop toch echt snel van mijn auto af te zijn. Misschien blijft hij wel binnen de club maar dan niet met mij achter het stuur. 

You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Miuj lijkt het wel lollig... na afgelopen dinsdag een hele avond in enschede te hebben door gebracht en nu een compleet GTi interieur er in te hebben en de gehele bodykit in mijn tuin ligt met dank aan de sloop gti van Niek.
En afgelopen zaterdag een lange middag bij jouke gespendeerd te hebben om eindelijk de SPi velgen van "weer" niek eronde te leggen omdat hij maar voor 2 3/4 velg een set moeren had!
Vandaag even de achterklep van onnodige emblemen ontdaan.
Wel een grappig detail is dat mijn R100 wel een f*cking JEEP leek nadat die velgen eronder zaten. Jouke ff zijn pomp erop en bleek er even bijna 650 PSI op te staan!!!!!!! Meter sloeg bijna spontaan krom! En gaf een niet meetbare waarde aan. Onze gok dus 650psi. heey bedankt he, rover dealer!!!! Die dealer wou btw ook niet eens zijn magazijn in om moeren voor mij te gaan halen!
Dus deze meteen even van de onnodige druk ontdaan!
Een r100 bijeenkomst lijkt mij wel grappig..... Owjah meteen ff Niek en Jouke bedanken!
En afgelopen zaterdag een lange middag bij jouke gespendeerd te hebben om eindelijk de SPi velgen van "weer" niek eronde te leggen omdat hij maar voor 2 3/4 velg een set moeren had!

Vandaag even de achterklep van onnodige emblemen ontdaan.
Wel een grappig detail is dat mijn R100 wel een f*cking JEEP leek nadat die velgen eronder zaten. Jouke ff zijn pomp erop en bleek er even bijna 650 PSI op te staan!!!!!!! Meter sloeg bijna spontaan krom! En gaf een niet meetbare waarde aan. Onze gok dus 650psi. heey bedankt he, rover dealer!!!! Die dealer wou btw ook niet eens zijn magazijn in om moeren voor mij te gaan halen!
Dus deze meteen even van de onnodige druk ontdaan!

Een r100 bijeenkomst lijkt mij wel grappig..... Owjah meteen ff Niek en Jouke bedanken!

Laatst gewijzigd door MoRaX op ma mei 03, 2004 6:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
2003/2005 - 1990 Rover 111L @ GTI-looks
2005/02-2009 - 1994 Rover 623Si (154.5hp @ Wheels)
2009-02 - 1999 Rover 200 BRM (129,2pk / 167.9nm @ Wheels)
2009-05 - 2005 Honda CBR 600rr
2005/02-2009 - 1994 Rover 623Si (154.5hp @ Wheels)
2009-02 - 1999 Rover 200 BRM (129,2pk / 167.9nm @ Wheels)
2009-05 - 2005 Honda CBR 600rr
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
even voor de orde, een rover 100 zou een afstand van 33 cm moeten hebben van het midden van de velg, tot de wielkuip. Wat normaal gesproken een druk opleverd tussen de 300 en 350 psi.
Er zijn speciale gasbollen voor de MGF te koop(en die ook voor de rover 100 geschikt zijn) die tot 500 Psi kunnen werken.
dus is 650psi in normale veerbollen HEEL VEEL.
Nastdjango had toch ook 2 Rovers 100, eerst een 8 klepper en toen heeft hij er een Gti bij gekocht welke hij nooit goed heeft gekregen.
Er zijn speciale gasbollen voor de MGF te koop(en die ook voor de rover 100 geschikt zijn) die tot 500 Psi kunnen werken.
dus is 650psi in normale veerbollen HEEL VEEL.
Nastdjango had toch ook 2 Rovers 100, eerst een 8 klepper en toen heeft hij er een Gti bij gekocht welke hij nooit goed heeft gekregen.
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
jah hoor past prima, wellicht dat er wat spullen van de "oude" 416 bak op moeten. Bijvoorbeeld de koppelingbediening, bij de rover 100 zit er direct een staalbakel vanaf je linkervoet aan een arm die weer aan de bak zit. Een 416 heeft een servo-motor die dat doet, maar dat valt heel gemakkelijk over te zetten. 3 min werk letterlijk.
prijs, euh (laag vind jij niet leuk, hoog vind Texron niet leuk) realistisch zou ik zeggen 50 tot 100 euro afhankelijk van het aantal kilometers(100 voor 1 met minder dan 100.000 kilometer)
prijs, euh (laag vind jij niet leuk, hoog vind Texron niet leuk) realistisch zou ik zeggen 50 tot 100 euro afhankelijk van het aantal kilometers(100 voor 1 met minder dan 100.000 kilometer)
voor mij niet altijd mogelijk. voor 29 mei moet ik ff kijken.Foxtrot schreef: Of zijn zaterdagen niet mogelijk?:)
ff een lijstje van wie wel wil komen en niet..
- FoZ (Niek)
- 118GTR (Jouke)
datum moeten we dan nog maar ff prikken.
@jouke ik vraag 75 :P
Laatst gewijzigd door FoZ op ma mei 03, 2004 10:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.