wel of niet in de kleur spuiten?
@ Yme: ik heb even gekeken naar de achterklep en die kap boven het kenteken zit inderdaad vast met 3-hoeks profiel.
Is er geen andere manier om ze eruit te krijgen, behalve de ijzerboor?? En als het dan toch met de ijzerboor moet? Hoe heb je dat precies gedaan?
Als ik ze er eenmaal uit heb, doe ik ze wel weer vast met normale schroeven.

Als ik ze er eenmaal uit heb, doe ik ze wel weer vast met normale schroeven.
Euh...ik heb geen andere manier kunnen vinden maar nu was ik ook heel snel geneigd om ze eruit te halen ze waren namelijk erg verroest, dus ik wou het meer als voorzorg doen en heb ze vervangen door rvs.
Ik heb gewoon een accuboor gepakt met een kobaltboor, zet gewoon een elleboog op de kofferklep zodat ie niet dicht klapt als je bezig bent :P maaar gewoon die boor in het driehoekje zetten en rustig een kuiltje maken niet meteen vol doorblaffen want dan kan je boor wegpleuren, zodra je een gaatje hebt waar de boorkop inzit kan je hem wel vol laten draaien. Je draait gewoon de koppen eraf, dan kan je die greep er af pakken.
Zoals ik eerder zei gebruik wel de plugjes die erin zitten scheelt een heleboel gedoe als je de nieuwe schroeven erin draait
Ik heb gewoon een accuboor gepakt met een kobaltboor, zet gewoon een elleboog op de kofferklep zodat ie niet dicht klapt als je bezig bent :P maaar gewoon die boor in het driehoekje zetten en rustig een kuiltje maken niet meteen vol doorblaffen want dan kan je boor wegpleuren, zodra je een gaatje hebt waar de boorkop inzit kan je hem wel vol laten draaien. Je draait gewoon de koppen eraf, dan kan je die greep er af pakken.
Zoals ik eerder zei gebruik wel de plugjes die erin zitten scheelt een heleboel gedoe als je de nieuwe schroeven erin draait

ik heb ze eraf (eindelijk). 2 schroeven heb ik in zn totaliteit eruit gekregen en van 2 schroeven is het uiteind in de plug blijven zitten. Even kijken hoe ik er die uit ga krijgen.
Verder zat er aan elke kant een klipje van plastic, maar deze zijn beide afgeknapt
. Waren deze klipjes nog van groot belang?
mvg. Harwin
Verder zat er aan elke kant een klipje van plastic, maar deze zijn beide afgeknapt

mvg. Harwin