Heeft die fietsert ook de kras op je bumper en dat kleine roestplekje bij het achterlicht veroorzaakt ? Gok dat de fietsert een onbekende onverlaat is.
Maar eh, als je een achterlicht zoekt, dan ook aannemen dat de schade aan de voorkant toch gerepareerd gaat worden ? Het is in ieder geval wederom kl***.
De kras op de bumper wel, het roestplekje niet.
En het was echt een fietser, de dame in kwestie was zo vriendelijk om even aan te bellen. De schade die zij had was 'ietsje' meer dan de schade aan de 600. We hebben haar maar even thuis gebracht want fietsen ging in iedergeval niet meer. Verbogen voorvork, kleding aan rafels en een gat in d'r kin. Ze moet toch aardig door getrapt hebben ...
Ik wil een bedrag weten voor de schade afhandeling, over de rest heb ik nog geen besluit genomen. Zoals het er nu uitziet gaat ie achteraan op de oprit en geschorst worden.
Bedankt Jeroen, dat van de kleur verschillen had ik nog niet aan gedacht.
Maar alles wat ik tegen kom op het internet is 2e hands en zal dus toch altijd een kleur verschil hebben?
Er zijn toch geen nieuwe units meer te koop?
Neem anders eens contact op met 'Frank87' op dit forum. Die wil voornamelijk voor een ander interieur weten wie evt. samen een 600 wil kopen voor zo min mogelijk? Of zie ik dit nu heel verkeerd ?
Nu dat mijn verhuizing (reden van verkoop van mijn E38 750) helemaal rond is, merk ik dat ik nog een aardige zak poen over heb. Inmiddels ook veel bijverdiend. Hierdoor ga ik binnenkort waarschijnlijk weer naar een grotere auto overstappen. Rover 75 is een optie.
Ik heb de 618 nu een week of 4 en ben er wel zeer tevreden mee. Zeer veel auto voor weinig geld! Ook ontzettend zuinig!
Je zou mijn rover over kunnen kopen en van je eigen rover pakken wat je wilt.
Ik hou van auto's in topstaat houden. Het volgende is aan mijn 618 door mijzelf gedaan na aankoop:
- Uitlaat nieuw vanaf de Kat, inclusief alle bevestigingsdelen
- Stuurkogel links nieuw
- Versnellingsbakolie gewisseld
- Remblokken achter nieuw, de schijven zagen er nog als nieuw uit
Dit doe ik nog:
- 2 Distributieriemen inclusief SKF loop/spanrollen
- 2 Multiriemen inclusief SKF loop/spanrollen
- 4 Bougies
- Castrol Edge Sport 0w40 olieswap
- Oliefilter
- Luchtfilter
- Brandstoffilter
- Waterpomp (SKF) + koelvloeistofverversing
De koppeling is goed en de auto rijdt uitstekend.
Wel werkt het elektrische raam aan de bijrijderskant niet meer.
Tevens heeft de motorkap een aantal krassen.
Verder is de auto compleet roestvrij. De banden (Pirelli P6000) hebben zeer ruim profiel.
De auto heeft een airco en deze is ijskoud en stinkt niet.
Binnen 2 weken weet ik zeker wat ik doe. Als je interesse hebt, komen we er wel uit.
Auto is blauw metallic, foto's zijn in een ander topic te zien.
Kilometerstand bedraagt (NAP aantoonbaar) 127xxx
Onderhoudsboek is ook aanwezig
Dank voor het aanbod maar ik wil graag blijven dieselen, als ik in Nederland ben maak ik nog al wat dagelijkse km woon-werk verkeer.
Met de meeste benzine wagens kom ik dan niet zo gunstig uit.
Raammechanismes van de 600 series zijn ook kwaal van deze types.
Vaak als de gelijders droog zijn druk je de scharen zo krom waarna je een nieuwe moet hebben.