Het moet ook niet gekker worden....vanmorgen vroeg terwijl ik nog aan het bijkomen ben van een heerlijke nachtrust schiet er een F-je net voor me langs.....nog 2 foto's kunnen schieten maar ben het kenteken vergeten
Iemand van hier toevallig?? Was wel een dikke...netjes rondom verlaagd en in een mooie glimmende staat
Kwam uit Voorthuizen en ging bij Barneveld de A1 op richting Amsterdam
Als je ooit een keer van Barneveld naar Nijkerk rijd moet je eens opletten bij Tankstation Bouwman in Driedorp (tegenover het kerkje), daar woont iemand op de hoek en die heeft sinds een jaar een MG TF en een dik ding
Volgens mij heeft hij die uit Nieuwegein of Utrecht gehaald met 15km op de teller ofzo!
zs-freak schreef:Als je ooit een keer van Barneveld naar Nijkerk rijd moet je eens opletten bij Tankstation Bouwman in Driedorp (tegenover het kerkje), daar woont iemand op de hoek en die heeft sinds een jaar een MG TF en een dik ding
Volgens mij heeft hij die uit Nieuwegein of Utrecht gehaald met 15km op de teller ofzo!
Is dat toevallig een gele of een blauwe? Dan is het een MGF Trophy die ze bij Roelofs hebben gekocht. Die had er vorig jaar nog 3 staan NIEUW!
@ Bart-K, dat is inderdaad een 75th Anniversary.
MGF Britisch Racing Green 1997
MG ZT 260 Pearl Black 2004 (sold)
MG ZR 160 Starlight Silver 2004 (sold)