Aankoop nieuwe rover 200

214 216 218 220 25
Plaats reactie
jdpower

Aankoop nieuwe rover 200

Bericht door jdpower »

Hallo iedereen ik ben Louis Michielsens en woon in de buurt van Bergen op Zoom en heb een week geleden mun rijbewijs in 1 keer gehaald en ben nu dus opzoek naar een rover 200 mk3. Dus ik wilde vragen of julie toevalig tips voor een aankoop hebben en waar ik dus bij zo'n aankoop op moet letten.

groetje Louis,

Tof forum trouwens
Dennis 25 Vi

Bericht door Dennis 25 Vi »

Gefeliciteerd met je rijbewijs!! :lol:

Aandachtspunten zijn toch wel de motor (koppakking), ik weet niet wat voor type je op het oog hebt. En het liefst een auto kopen met de historie er bij, dus onderhoudsboekje (ook voor de distributie). En goed kijken of die nog schadevrij is, en daar bedoel ik dan geen krasje mee maar of die flink in elkaar gezeten heeft.

Succes met de aankoop zou ik zeggen.
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Hoi Louis, welkom bij MG-R en van harte gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs! 8)

Wat voor type 200 heb je op het oog (welke motor)? Waar je op moet letten is eigenlijk waar je bij de aankoop van iedere auto op moet letten: is hij in goede staat, is hij goed onderhouden, zijn bepaalde onderdelen vervangen (afhankelijk van de kilometerstand).
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
jdpower

Bericht door jdpower »

ik zou toch wel graag een rover 216 willen ook zou een 200vi :twisted: ook niet verkeerd zijn.

Groetjes Louis.
jan_dakpan

Bericht door jan_dakpan »

Hey welkom bij de club! En gefeliciteerd met je rijbewijs.

Je kunt meteen met een VI of 216 maar een 214 misstaat ook niet. Heeft toch al 103 PK's...Maar als je echt wat wilt moet je een VI nemen natuurlijk. Succes met maken van je keus :wink:
Dutch
MG-R Core

Bericht door Dutch »

ook van mij van harte welkom

een vi is leuker denk ik (of je neemt een 820 ti :D :twisted: is ook leuk of praat ik nu in mijn eigen straatje?)
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
Plaats reactie