Storing Electrische ramen
Storing Electrische ramen
De ene keer doen de elec.ramen het wel en een seconde later bijvoorbeeld weer niet.
De electrische spiegels vallen dan ook uit. Is dit een bekend probleem bij de Rover 800?
De electrische spiegels vallen dan ook uit. Is dit een bekend probleem bij de Rover 800?
Rover 111
Rover 45
Rover 220TC
Rover 45
Rover 220TC
- The Flying Dutchman
- MG-R Freak
- The Flying Dutchman
- MG-R Freak
Niet veel slechter als andere. Het grootste probleem is een dikke kabelboom die met een lange platte stekker op de printplaat wordt bevestigd. Sowieso zijn daar de solderingen meestal vergaan en als de auto net een hobbeltje pakt is er geen kontakt meer of andersom.
Deze dikke kabel is nu ook net diegene waar de ramen, stoelen, spiegels, radio ed in zitten.
De hele printplaat doen is om zeker te zijn dat er niet eentje die er nog goed uitziet, maar wel door een haarscheur problemen kan geven, overgeslagen wordt.
Een tweede, minder vaak voorkomende, mogelijk voor problemen is de switchpack in je deur zelf. Zoals je vast wel eens is opgevallen als je bij een natte auto het raam opent is dat de druppels dan altijd precies op deze plek vallen en daar na verloop van tijd ook de nodige schade kunnen aanrichten. Maar ik gok op de 1e optie.
Deze dikke kabel is nu ook net diegene waar de ramen, stoelen, spiegels, radio ed in zitten.
De hele printplaat doen is om zeker te zijn dat er niet eentje die er nog goed uitziet, maar wel door een haarscheur problemen kan geven, overgeslagen wordt.
Een tweede, minder vaak voorkomende, mogelijk voor problemen is de switchpack in je deur zelf. Zoals je vast wel eens is opgevallen als je bij een natte auto het raam opent is dat de druppels dan altijd precies op deze plek vallen en daar na verloop van tijd ook de nodige schade kunnen aanrichten. Maar ik gok op de 1e optie.
Job.
'73 P5B Sal. Zirkon/Silverbirch
'95 827 Coupe Carribean
'97 820Si LE Charcoal
'99 600SDi Zircon
'94 220 Coupe Charc.
'96 220 Coupe Charc.
'95 827 Coupe Carribean
'97 820Si LE Charcoal
'99 600SDi Zircon
'94 220 Coupe Charc.
'96 220 Coupe Charc.
- tomcat.t16
- MG-R Core
- The Flying Dutchman
- MG-R Freak
Klein hulpje. Eerst de twee bouten waarmee hij bevestigd is losmaken en dan voorzichtig het hele ding iets naar voren trekken zodat je goed kunt zien waar de drukpunten zitten om de stekkers te lossen. Sommige willen nog weleens hardnekkig op hun plek blijven zitten.
Daarna als je jezelf niet vertrouwd voelt met solderen even bij de lokale elektroboer langs lijkt me.
Daarna als je jezelf niet vertrouwd voelt met solderen even bij de lokale elektroboer langs lijkt me.
Job.
'95 827 Coupe Carribean
'97 820Si LE Charcoal
'99 600SDi Zircon
'94 220 Coupe Charc.
'96 220 Coupe Charc.
'95 827 Coupe Carribean
'97 820Si LE Charcoal
'99 600SDi Zircon
'94 220 Coupe Charc.
'96 220 Coupe Charc.
- tomcat.t16
- MG-R Core
Ok als we er mee bezig gaan zal ik even een foto posten. We doen alles in 1x.
- D-riem + spanrol
- bougies
- v-snaar
- radiateur
- electra (ramen / spiegels e.d.)
- claxon
- benzine filter
- olie filter
- radio + speakers + versterker(s)
- als er ruimte is misschien nog een subje
- carbagerun apparatuur
- bestickering
enz.
De electra zie ik het meest tegen op. Maar met jullie hulp komen we er wel
- D-riem + spanrol
- bougies
- v-snaar
- radiateur
- electra (ramen / spiegels e.d.)
- claxon
- benzine filter
- olie filter
- radio + speakers + versterker(s)
- als er ruimte is misschien nog een subje
- carbagerun apparatuur
- bestickering
enz.
De electra zie ik het meest tegen op. Maar met jullie hulp komen we er wel
Laatst gewijzigd door Boekie op do jun 24, 2010 12:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Rover 111
Rover 45
Rover 220TC
Rover 45
Rover 220TC