ja, kwas alleen niet rap genoeg.metro '82 schreef: Was wel een leuk gezicht toen ik erachter reed![]()
![]()
.
Jullie gingen er rap vandoor.
maarja, als hij volgens sander inderdaad 125pk levert, en de mijne rond de 130, heb ik toch een gewichts probleempje

Ik denk dat daar pas iets aangedaan wordt na de Carbagerun. Ik zet er een brandstofdrukregelaar tussen en dan moet ie onderin ook een stuk beter gaan trekken. Nu moet de motor echt op toeren blijven.Striker schreef:125 pk ongeveer en hij liep véél te arm onder de 4500 toeren (met de 1.4 MPi ECU). Als dat verbetert kan worden (andere drukregelaar, of ECU) wordt het nog een stuk leuker.
Ik heb nog wel een leuk blok voor je in de aanbieding, zit alleen wel een 400 omheenBoekie schreef:.... En als je dit al met een 1.6je kan doen dan is een 1.8 VVC natuurlijk al helemaal master
Hahaha...peter.evers schreef:Ik wil je ook wel een keer inmaken met de turbo, of anders met mijn motor mocht je zelfs de turbo nog voor kunnen blijven![]()
Rover620tdi schreef: Komt wel een keer goed dat ik ook ooit de beemer meeneem naar de Meern.
En dat is het mooie van die turbo'speter.evers schreef:Ik merk al het verschil als ik in mijn 214 aan het rijden ben tegenover de turbo...
De 1400 komt makkelijker weg, de turbo is net een diesel... als hij eenmaal op gang is is hij niet meer te stoppen