IbherDesign Bodykit Rover 400

414 416 418 420 45
Järv
Moderator
Berichten: 4430
Lid geworden op: ma nov 18, 2002 6:51 pm
Woonplaats: Botlek
Contacteer:

Bericht door Järv »

Ja ... net alsof die kits als warme broodjes over de toonbank gaan.

Carlton heeft het best druk ... maar meeste bestellingen binnen 2wkn klaar.

Dus 2mnd is veel te gek .... tsk tsk tsk en dan nog met zulke prijzen, ze moste zich schamen.
You can go fast ... but I can go anywhere.
416sí señor

Bericht door 416sí señor »

Hé Rover, je raadt nooit wie de distributeur is van die kit in NL.
Alleen dat al zou reden zijn voor jou om hem niet te kopen :D

Gr. Tomas
Järv
Moderator
Berichten: 4430
Lid geworden op: ma nov 18, 2002 6:51 pm
Woonplaats: Botlek
Contacteer:

Bericht door Järv »

huh? ... wak ... je bedoeld die autost... ahum .. autost.... eh ... aut ... krijg 't me strot nie uit.

Maarûh je bedoeld die dus? :shock:
You can go fast ... but I can go anywhere.
416sí señor

Bericht door 416sí señor »

Yep die, ze vinden hem alleen te min om hem op hun site te zetten, de rest van Ibher staat er wel op, ga komende week wel eens langs een dealer :|

Gr. Tomas
eggbert

Bericht door eggbert »

Die ibherdesign kit zie ik ook wel zitten maar ik heb hem nog nergens tegen gekomen in België. Ik heb gehoord dat ie te koop is bij phenomenom tuning in diksmuide maar hij staat alleszins niet op de website van die kerels. Net iets meer dan 1000? voor die kit (zonder spoiler) is toch goed te doen? Moest m'n rovertje al afbetaalt zijn zou ik em rap gaan halen alleen die spoiler steekt af, dan zie ik liever zo een evo 7 spoiler met het bovenste stuk van tussen gezaagd zoals dat bij rover is.
Weet trouwens iemand waar der een dakspoiler gemaakt wordt voor de 400 want zo knutselen zoals rover heb ik geen tijd voor, m'n vast werk is daarvoor veel te veeleisend :cry:
416sí señor

Bericht door 416sí señor »

1000 eurie voor een paar kale bumpers is best veel geld vind ik....

Als je btw een mail stuurt naar dat bedrijf weet je ook zo hoe duur het bij jullie is, dat scheelt namelijk per land heb ik gemerkt.

Gr. Tomas
Gebruikersavatar
pagan
MG-R Freak
Berichten: 1911
Lid geworden op: di mei 27, 2003 6:27 pm
Woonplaats:
Locatie: D-Town - Vlaanderen

Bericht door pagan »

Idd, bij Phenomenon in diksmuide. Mailen moet je niet doen want daar hebben ze geen tijd voor. Bellen is de boodschap of gewoon s langsa gaan.

Pagan
Afbeelding
416sí señor

Bericht door 416sí señor »

Vandaag contact gehad met iemand van Autostyle, het bleek dat Ibher mijn mail ook naar hun had gestuurd, vind ik eigenlijk nog best aardig als je bedenkt dat ik van hun een mail kreeg met: Stuur ons geen mails meer, de NL distributeur is Autostyle. Is een vrij botte en karige mail moet ik zeggen....

Enfin, de definitieve prijzen in NL zijn:
Voorbumper € 429
Sideskirts € 205
Achterbumper € 269

Is iig goedkoper dan wat ik eerst had gevonden :roll:

Gr. Tomas
Gebruikersavatar
Striker
MG-R Freak
Berichten: 4729
Lid geworden op: ma feb 24, 2003 1:49 am
Woonplaats:
Locatie: Dordrecht

Bericht door Striker »

416sí señor schreef:als je bedenkt dat ik van hun een mail kreeg met: Stuur ons geen mails meer, de NL distributeur is Autostyle. Is een vrij botte en karige mail moet ik zeggen....
Als het zo moet stoppen ze die bumpers maar heel diep in hun .... :evil:.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
416sí señor

Bericht door 416sí señor »

Ik lees er maar overheen denk ik, ik wil die bumper toch hebben en Autostyle is best goed aangaande service en met hen heb je dan tocht te maken dus...

Gr. Tomas
Järv
Moderator
Berichten: 4430
Lid geworden op: ma nov 18, 2002 6:51 pm
Woonplaats: Botlek
Contacteer:

Bericht door Järv »

Striker schreef:Als het zo moet stoppen ze die bumpers maar heel diep in hun .... :evil:.
Zozo ... pittig ... zo grof ben ik het niet van je gewend ;)
416sí señor schreef:...... en Autostyle is best goed aangaande service ....
Wat? hahahahahahahahahahahahahahaha :rofl:

Ik wilde een SimoniRacing stuur en versnellings pook ... moet ook vie die autost.. eh .. die eikels.
Dus ik belde ze op met de vraag of er een dealer hier in de buurt zat die zre op voorraad of in de showroom had zodat ik ze ff kon bekijken voordat ik ze kocht.
Dus die k**h*** gaf me een telefoonnummer van een rotterdamse dealer ..... zijn reactie: "Simoni wat? :shock: "

Dus ik die ... eh ... telefoonsn** weer opgebeld .. haar reactie: "gôh wat vreemd .. nou, dan weet ik het ook niet.."

Dit is dus een van de redenen dat ik een bloedhekel heb aan autost... .. eh .. hullie dus... :evil:

Maar Si Señor ... ik zal je niet tegen houden .. want als je inderdaad die bumper wil dan moet je helaas wel.
Haha .. of via België ;)

Succes,
Dennis :cool:
You can go fast ... but I can go anywhere.
416sí señor

Bericht door 416sí señor »

Nou, jou ervaring zal ik dan alvast niet meemaken want ik heb naam tel. nummer en email adres van een gozer die wel verstand heeft van zaken betreffende de Rover kit, hij heeft al zijn verontschuldigingen aangeboden dat de kit niet op de site staat, maar de set is nu eenmaal niet bekent aldus hem(Ja duhh, hoe zout komen als hij niet op de site staat)

Maar hij kent hem iig wel en ik moet alles maar via hem regelen...

Gr. tomas
Plaats reactie