Ik heb een probleem met het van buiten openen van de achter portieren.
Een tijd geleden heb ik het deurpaneel eens los gehaald, en bij mij braken de lipjes van het kapje van de binnen handel af.
Hoe kan ik dit voorkomen?
Wat is de beste manier om het deurpaneel los te halen,
en om het deur probleem op te lossen?
Groeten Gerrit,
Almelo,
** Achter portieren willen niet vanaf buiten open. **
het probleem kan hem in meerdere dingen zitten.
is niet zo te zeggen wat het precies is.
als je je deurpaneel los wil halen zul je eerst alle schroeven los moeten halen.
dan moet je alle dingen die je ziet los halen. Handvat , raamslinger deurklink e.d.
dan kun je hem aan de onderkant naar je toe trekken. Dan zit hij los en kun je hem iets naar boven drukken en eraf pakken.
Als je die clips nou wilt besparen zou je zo'n tang moeten kopen. kost rond de 10 á 15 euro. ( zijn verkrijgbaar / te bestellen bij de meeste auto zaken )

is niet zo te zeggen wat het precies is.
als je je deurpaneel los wil halen zul je eerst alle schroeven los moeten halen.
dan moet je alle dingen die je ziet los halen. Handvat , raamslinger deurklink e.d.
dan kun je hem aan de onderkant naar je toe trekken. Dan zit hij los en kun je hem iets naar boven drukken en eraf pakken.
Als je die clips nou wilt besparen zou je zo'n tang moeten kopen. kost rond de 10 á 15 euro. ( zijn verkrijgbaar / te bestellen bij de meeste auto zaken )