Rover 75 2.5.V6

75 en 75 Tourer
Pim
MG-R Addict
Berichten: 496
Lid geworden op: ma apr 27, 2009 6:27 am
Woonplaats: Heiloo

Bericht door Pim »

Hi,
Zijn er trouwens in Nederland wel '75 2.5 die handgeschakeld zijn?
Officieel is in NL alleen de 75 2.5 automaat geleverd, maar handgeschakeld vind je af en toe wel bv. 51 - HV - SG.

Is AUG 2009 als occasion door http://www.rovee-veenis.nl/ verkocht.

Groet, Pim
Rover 75 Tourer CDTi Club - 615.000 km 1/09/2023
Rover Streetwise 1.8 CVT - 99.000 km 1/09/2023
mixtuurorgel
MG-R Freak
Berichten: 747
Lid geworden op: do okt 11, 2007 9:11 am
Woonplaats: Deinum

Bericht door mixtuurorgel »

Wanneer Eurlings even opschiet met z'n regeling dan is het bezit van een 2.5 minder kostbaar alleen het rijden er mee blijft een zaak van benzine meter in de gaten houden

Er mee rijden doe je alleen op zondag met een "dikke "sigaar en een mandje met "heerlijkheden".

Gr:

Lucas
p kiewiet

Bericht door p kiewiet »

Ik gebruik mijn ZT 190 dagelijks voor woon/werk.
30 km p/dag en het gemiddelde verbruik is toch echt zo rond 1 op 7.
Nu heb ik er wel een open air filter voor zitten, maar met dit winterweer is het ook dit verbruik en maak geen hoge toeren( dan blijft de gaskabel kleven door de kou).

Zuinig rijden doe je niet in een vlotte auto.
Scraby20

Bericht door Scraby20 »

mijn 75 rijdt 1 op 7 á 8 maar ik rij over het algemeen kleine stukken. Tank leegrijden op de snelweg haal ik 1 op 10..
mixtuurorgel
MG-R Freak
Berichten: 747
Lid geworden op: do okt 11, 2007 9:11 am
Woonplaats: Deinum

Bericht door mixtuurorgel »

Is toch een dure grap voor die paar kilometers, kan haast niet meer in deze tijd , ik zou er geloof ik een gastankje in laten bouwen.
kerkhoff.gjwm
MG-R Regular
Berichten: 80
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 1:07 pm
Woonplaats:

Bericht door kerkhoff.gjwm »

In Lichtenvoorde (Achterhoek) is een bedrijf dat auto's ombouwt naar aardgas. Qua techniek zijn ze dan al geschikt voor biogas en zelfs waterstof. In steeds meer landen is rijden op aardgas (en mogelijk al dit jaar biogas) al heel normaal. In Nederland stijgt het aantal aardgasvulpunten nu snel. Kun je zeggen dat je Rover 75/MG ZT (met biogas) CO2-neutraal is!!!
Plaats reactie