Ideeen voor het uiterlijk van mijn rover 214 SI

214 216 218 220 25
Benny

Bericht door Benny »

Hey sillytc
Bedankt voor die opmerking ik zal het wat rustiger aan doen maar ik heb er een nieuwe koppakking in laten zetten voor een maand geleden omdat hij lek was (heb ik nie gedaan kwam door de vorige bestuurder verklaarde de garage) Maar als er een nieuwe op zit moet je het dan rustig aan doen of kan hij het hebben

Peace out
Benny :mrgreen:
Järv
Moderator
Berichten: 4430
Lid geworden op: ma nov 18, 2002 6:51 pm
Woonplaats: Botlek
Contacteer:

Bericht door Järv »

Benny schreef:Trouwens je had wel een vette teller set waar heb je die gehaald en hoe plaats je die daar
Die had ik van "Lockwood" .... kon je er makkelijk op 'plakken' zonder de naalden te verwijderen.
'k ben na m'n computerwissel aleen ff de link naar lockwood kwijt ... dus ff googlelen naar "Lockwood+Dails" ;)

Klopt ... als het er hetzelfde uitziet is het inderdaad een SPi.

Cheers,
Dennis :cool:
You can go fast ... but I can go anywhere.
Benny

Bericht door Benny »

Maar moet je dan niet het hele dashboard eruit halen om die teller set te plakken?

Peace out
Benny :mrgreen:
Wil W

Bericht door Wil W »

Benny schreef:Maar moet je dan niet het hele dashboard eruit halen om die teller set te plakken?

Peace out
Benny :mrgreen:
Niet het hele dashboard, maar alleen de klokkenwinkel en behuizing ;)

Dennis,

Misschien weet jij dat....in de UK heb je een 214 Sei met half lederen interieur......bij mij om de hoek staat ook een Sei....maar zonder dat interieur? Hebben ze in de UK toendertijd besloten dat de Sei'tjes daar maar meer moeten hebben qua uitrusting? ;)
Benny

Bericht door Benny »

Sorry maar ik zou het echt niet weten
By the way wie is er zondag 2 mei op full speed in rosmalen ik ga er namelijk heen

Peace out
Benny :mrgreen:
Gebruikersavatar
Striker
MG-R Freak
Berichten: 4729
Lid geworden op: ma feb 24, 2003 1:49 am
Woonplaats:
Locatie: Dordrecht

Bericht door Striker »

Benny schreef:By the way wie is er zondag 2 mei op full speed in rosmalen ik ga er namelijk heen
Zie hier :P
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Benny

Bericht door Benny »

Maar ik heb in ieder geval genoeg iedeeen voor de rover
Vet stoer dat jullie trouwens met rover op full speed gaan staan misschien dat ik met de mijnen kom maar het ligt er maar net aan waar mijn vader in wil rijden.

Peace out
Benny :mrgreen:
Gebruikersavatar
Gerald-17
MG-R Core
Berichten: 3021
Lid geworden op: zo aug 10, 2003 1:10 pm
Woonplaats: Zuidwolde (DR)
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

hey, Benny, op de eeste plek, jawel goede rovah uitgekozen, ik zou met ee nK&N beginnen (kan je zo bij bijv. automat bestellen) maar je kan ook op www.efkaimport.nl kijken voor dealeradressen, en voor een uitlaat is er niks te vinden eigenlijk voor ons model, maar dan zou ik er een universele onder (laten) lassen en verder ben ik qua tuning nog niet gegaan, en ik zou echt de de-oranged achterlichten en heldere zijknippers gaan zoeken, en je kan best veel via internet vinden, via ebay (en dan OF .de, OF .co.uk), daar vind je het meeste rover 'speelgoed' voor ons model, dus ik zou zeggen succes (en ja mooie stad groningen ben zelf in Bellingwolde geboren) 8)
Wil W

Bericht door Wil W »

En qua uitlaat is duidelijk.......Janspeed all the way :)
Benny

Bericht door Benny »

hey jongens thnx voor de tips misschien dat ik er vanavond foto's van mijn rover op het forum zet het ligt er maar net aan omdat ik met veel huiswerk zit

Poppin tham thangs
Benny :mrgreen:
Plaats reactie