interieur verlichting

Plaats reactie
Wildermans_Zr_MkII

interieur verlichting

Bericht door Wildermans_Zr_MkII »

Ik heb vandaag mijn huidig lampje van mijn interieur verlichting vervangen door een led lampje van pilot. maar heb net gemerkt dat het lichtjes blijft branden. weet er iemand hoe dat kan komen?

Grtz
Laatst gewijzigd door Wildermans_Zr_MkII op zo jan 17, 2010 11:17 am, 1 keer totaal gewijzigd.
JD
MG-R Core

Bericht door JD »

normaal gesproken blijft de binnenverlichting altijd een aantal seconde branden. ( gaat vanzelf uit )
als deze continu blijft branden staat je schakelaar op continu of er klopt iets niet :mrgreen:
Rover 25 vi 2001

Afbeelding
Niels 25
MG-R Freak

Re: interieur verlichting

Bericht door Niels 25 »

Wildermans_Zr_MkII schreef:Ik heb vandaag mijn huidig lampje van mijn interieur verlichting vervangen door een led lampje van pilot. maar heb net gemerkt dat het lichtjes blijft branden. weten er iemand hoe dat kan komen?

Grtz
dat is normaal dat het blijft branden bij zo'n lampje. hoe dat komt weet ik ook niet maar normaal kan het geen kwaad. :D
Wildermans_Zr_MkII

dus het kan geen kwaad als het blijft branden?
Wildermans_Zr_MkII

Niels 25 schreef: dat is normaal dat het blijft branden bij zo'n lampje. hoe dat komt weet ik ook niet maar normaal kan het geen kwaad. :D
oke dan zal ik het eens laten zitten, zolang mijn accu 's morgens niet leeg is ofzo is het goed ;)
brendo

Bericht door brendo »

Bij mij blijft het interieur lampje (na vervangen voor led) ook branden
Ik heb het nu al paar maanden, maar nog nooit last gehad van het niet kunnen starten van de auto:p
Gerald-17
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

kan het zijn dat de sensor in je deur stuk is?
JD
MG-R Core

Bericht door JD »

gaat hij uiteindelijk wel uit of helemaal niet dan?
Rover 25 vi 2001

Afbeelding
Boarderken
MG-R Freak

Bericht door Boarderken »

Ik heb even wat gequoted van op FordClub.be over hetzelfde probleem ;)
Ledje erin gestoken, werkt, niet echt meer licht, integendeel. Maar het gaf een leuk xenon-blauwig effect, niet overdreven, dus laat ik het er maar inzitten dacht ik.

Nu rij ik vanavond weg en viel me plots op dat het lampje zeer lichtjes brandde. Wanneer ik tegen de knop duw om het aan te zetten, gaat het uit, druk ik de knop in gaat het volop branden.

Nu vind ik het best wel een cool effect dat dat lampje blijft branden, maar ook al staat de motor uit, dat lampje BLIJFT lichtjes gloeien. Hoe kan dat?
De LED blijft lichtjes branden omdat er een kleine stroom door blijft vloeien, nadeel van een LED bij interieurverlichting.
Daarom kunnen sommige auto's ook geen LED in hun interieur steken omdat de boordcomputer dan een verlies meld.
Hierdoor gaat de boordcomputer letterlijk en figuurlijk flippen want hij gaat foute waardes over alles aangeven.
Getest bij een BMW en geloof me, dan merk je degelijk dat er iets aan de hand is
02/10/05 - 15/03/07: MG ZR 100 2.0 TD mk1 Trophy Blue (Total Loss)
30/03/07 - 09/05/14: Ford Fiesta S Carré 1.6 TDCI (Sold)
28/06/08 - ...: MG ZR 105 1.4i mk1 Trophy Blue (weekend/meet/show ride)
10/05/14 - ...: Ford Fiesta ST180
littldevil

Bericht door littldevil »

steek er een weerstandje tussen ?
p@p@zs
MG-R Core

Bericht door p@p@zs »

Hoe zit dat met kenteken verlichting dan?
littldevil

Bericht door littldevil »

mijn plak verlichting is led

nooit opgemerkt dat het blijft branden :p dus ik denk dat alles normaal uit gaat
Plaats reactie