Reviseren verstuivers?? Kost dat?

214 216 218 220 25
Plaats reactie
IJnstijn_II

Reviseren verstuivers?? Kost dat?

Bericht door IJnstijn_II »

Hallo allemaal,

mijn autootje (rover 200D uit '97) is met moeite door de APK gekomen. Nu moeten er voor volgend jaar waarschijnlijk verstuivers gereviseerd of vervangen worden. Volgens de garage €100,- tot €150,- per verstuiver.

Aangezien ook de einddemper vervangen moet worden en tegen volgend jaar waarschijnlijk meer, is het de vraag of ik dit allemaal nog wil laten doen.

Als iemand een goedkoper adres weet voor reviseren van de verstuivers heb ik zeker interesse!!

IJsbrand
bam
MG-R Core

Bericht door bam »

Ja zoals ik al ergens anders geroepen heb gewoon eerst zo'n flesje reiniger in je tank gieten kan je nu doen en een paar weken voor de keuring doe je het weer wereld spul.
Zelfs in mijn rover 75 diesel was het merkbaar, hij liep veel rustiger stationair.

Nieuwe achterdemper is 135 euro dat valt ook wel mee.

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
Mista T
MG-R Core

Bericht door Mista T »

Inderdaad wat BAM zegt, zo'n busje erin gooien.

Heb ik nu ook gedaan met de 45, daar is de BG244 in gegaan. Ik merk duidelijk verschil, nu zo'n 300 km al mee gereden, maar loopt echt merkbaar rustiger en pakt beter op. Zeker icm Ultimate Diesel.

Mochten ze echt slecht zijn, kan je ze via ebay kopen. Dan heb je ook voor niet al te veel geld.

mocht je ze nou echt willen kopen, heb ik nog wel een complete set SDi verstuivers liggen. Hebben zo'n 90000 KM gedraaid.
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!

DAMN! You must be kidding!

filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
Plaats reactie