Hallo mensen,
Ik merkte een tijdje geleden dat het gas geven in mijn auto best stroef ging..
Heb de kabel los gehaald en wat olie proberen in te doen, het gas geven ging toen iets beter, maar nog steeds niet zoals het normaal moet en het word ook steeds erger..
Het is niet de gasklep of het pedaal want deze gaan heel soepel..
Dus ik dacht laat ik mijn Rover is verwennen, ik ga een nieuwe kabel halen bij de Rover dealer in Eindhoven want bij TC hadden ze deze niet..
Toen ik belde om te vragen of ze deze op voorraad hadden vertelde deze vriendelijke man aan mij dat ik voor deze kabel 100,- ex btw voor moest betalen..
Ik schok best van deze prijs, wist dat rover rijden iets duurder was dan een Golf ofiets maar vind 100 euro echt teveel geld..
Weet iemand of deze kabel ergens anders een stuk goedkoper is of heeft iemand een andere oplossing voor mij?
Alvast bedankt..
Gaskabel van goud ofwat?
www.ebay.co.uk
en dan ff zoeken onder throttle cable
En niet schrikken, ze kosten al snel 5 tot 15 pond

- tomcat.t16
- MG-R Core
Ook al eens aan gedacht dat ze in Engeland een stukje langer zijn ivm dat het stuur aan de andere kant zitJD schreef:www.ebay.co.uk

Rover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Waren het niet dat de kabel vanaf de gasklep toch echt eerst richting distributieriem gaat, en pas als hij er bijna is gaat hij naar beneden en terug naar de linkerkant van de auto.
Als er al verschillen zijn, dan is die van de LHD langer. Maar er is zoveel extra kabel dat ik het persoonlijk best zou durven gokken. Mocht hij wat te kort of te lang zijn, dan leg je hem gewoon ergens anders.
Als er al verschillen zijn, dan is die van de LHD langer. Maar er is zoveel extra kabel dat ik het persoonlijk best zou durven gokken. Mocht hij wat te kort of te lang zijn, dan leg je hem gewoon ergens anders.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!