c.v. kofferklep doet het niet
c.v. kofferklep doet het niet
Sinds een poosje doet de centrale vergrendeling van mn kofferklep het niet meer.
In eerste instantie ging hij wel op slot maar maakte hij al een raar geluid ( motortje liep zwaar )
De deuren gaan wel gewoon op slot.
Nu heb ik gisteren het motortje dr maar eens uitgehaald. Na mijn idee is deze niet helemaal fijn.
Nu ben ik dus gaan meten en kwam ik erachter dat ik dus ook geen stroom krijg op de draden.
Zou het kunnen dat dr een zekering kapot is? En welke zekering zou dit kunnen zijn?
In eerste instantie ging hij wel op slot maar maakte hij al een raar geluid ( motortje liep zwaar )
De deuren gaan wel gewoon op slot.
Nu heb ik gisteren het motortje dr maar eens uitgehaald. Na mijn idee is deze niet helemaal fijn.
Nu ben ik dus gaan meten en kwam ik erachter dat ik dus ook geen stroom krijg op de draden.
Zou het kunnen dat dr een zekering kapot is? En welke zekering zou dit kunnen zijn?
bekend probleem, kijk zowieso je zekering even na maar waarschijnlijk:
achterklep open doen, rechterkant zit een rubber die uit de auto los trekken, hier lopen de draden en die zijn hoogst waarschijnlijk afgesleten dus de kern bloot....
miss moeten we dit maar in tech info gaan zetten want gebeurd zo vaak:O
suc6
achterklep open doen, rechterkant zit een rubber die uit de auto los trekken, hier lopen de draden en die zijn hoogst waarschijnlijk afgesleten dus de kern bloot....
miss moeten we dit maar in tech info gaan zetten want gebeurd zo vaak:O
suc6
helemaal gelijk, gouden tip! 7 van de 10 elektra problemen zijn hieraan te weerleidentutuur schreef:bekend probleem, kijk zowieso je zekering even na maar waarschijnlijk:
achterklep open doen, rechterkant zit een rubber die uit de auto los trekken, hier lopen de draden en die zijn hoogst waarschijnlijk afgesleten dus de kern bloot....
miss moeten we dit maar in tech info gaan zetten want gebeurd zo vaak:O
suc6
nou, bij mij dus ook 
Heb dr vanavond een draad bijgetrokken en hij doet het weer
Vervolgens kwam ik er dus achter ( nadat het draad dr inzat ) dat er nog meer draden op knappen staan
Al met al zwaar klote
Zit er aan te denken om nu maar gelijk de hele draadboom aan die kant te gaan vervangen want t is nu n kwestie van tijd voordat de rest van de draden knapt. En dan heb k dr weer werk aan
Aan de andere kant, is de auto nu bijna 9 jaar oud en als de nieuwe draden t net zolang volhouden ben ik de voorlopig vanaf

Heb dr vanavond een draad bijgetrokken en hij doet het weer

Vervolgens kwam ik er dus achter ( nadat het draad dr inzat ) dat er nog meer draden op knappen staan

Al met al zwaar klote

Zit er aan te denken om nu maar gelijk de hele draadboom aan die kant te gaan vervangen want t is nu n kwestie van tijd voordat de rest van de draden knapt. En dan heb k dr weer werk aan

Aan de andere kant, is de auto nu bijna 9 jaar oud en als de nieuwe draden t net zolang volhouden ben ik de voorlopig vanaf

die zal je zelf moeten maken.
Ma als je na een caravan / aanhanger bedrijf gaat kun je daar vast wel een stuk 13 aderig kabel kopen
Daar heb ik de mantel vanaf gehaald, en toen de losse draden dr in getrokken.
En dan moet je ze weer aan je oude bedrading vastkoppelen d.m. klemmetje, solderen of iets wat er op lijkt.
Ma als je na een caravan / aanhanger bedrijf gaat kun je daar vast wel een stuk 13 aderig kabel kopen

Daar heb ik de mantel vanaf gehaald, en toen de losse draden dr in getrokken.
En dan moet je ze weer aan je oude bedrading vastkoppelen d.m. klemmetje, solderen of iets wat er op lijkt.
Wat je moet doen is eerst je accu polen lospakken.
En toen heb ik de draden bij het rubber doorgeknipt.
Toen de ene helft teruggetrokken naar mn wielkast, en de andere helft teruggetrokken naar mn kofferklep.
Toen nieuwe draad er ingetrokken en toen de draden op elkaar aangesloten met van die knijp klemmetjes
de gekleurde draden zijn de originele en de witte de nieuwe
zo zit het bij mn wielkast

en zo in mn kofferklep.


En toen heb ik de draden bij het rubber doorgeknipt.
Toen de ene helft teruggetrokken naar mn wielkast, en de andere helft teruggetrokken naar mn kofferklep.
Toen nieuwe draad er ingetrokken en toen de draden op elkaar aangesloten met van die knijp klemmetjes
de gekleurde draden zijn de originele en de witte de nieuwe
zo zit het bij mn wielkast

en zo in mn kofferklep.

