Waarom heb je hem ingeruild dan als ik dat mag vragen? Nu ziet ie er, vooral van binnen, niet meer zo netjes en schoon uit....
Of is er een nieuwe voor in de plaats gekomen ?
We hebben hem ingeruild omdat de automaat BAK niet lekker meer schakelde! Dit kost een kleine 5000 euro om te laten maken, na inruil van deze Rover 75 moesten we ruim 5000 euro bijleggen voor een MG ZT uit 2003 met alles erop en eraan
Daarom zeg ik ook, niet kopen, want de (automaat)bak schakeld niet meer optimaal, beetje met schokken
Laatst gewijzigd door Steven Rover op vr sep 04, 2009 10:50 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Rover 214SI
Rover 220 Coupe Turbo
MG ZS 1.8 TURBO!!!
Maar toen wij erin reden kreeg hij wel netjes elke week een schoonheids behandeling van mij, ookal had ik toen nog geen rijbewijs en deed ik het allemaal voor mijn vader. Maarjah, ik ben en blijf rover gek he
Foto's van toen wij hem nog voor de deur hadden staan:
Rover 214SI
Rover 220 Coupe Turbo
MG ZS 1.8 TURBO!!!
Maar toen wij erin reden kreeg hij wel netjes elke week een schoonheids behandeling van mij, ookal had ik toen nog geen rijbewijs en deed ik het allemaal voor mijn vader. Maarjah, ik ben en blijf rover gek he
Steven Rover schreef:Maar toen wij erin reden kreeg hij wel netjes elke week een schoonheids behandeling van mij, ookal had ik toen nog geen rijbewijs en deed ik het allemaal voor mijn vader. Maarjah, ik ben en blijf rover gek he
Als ik mijn auto's bij jou voor de deur zet, krijgen ze dan ook een schoonheidsbehandeling?
Het zijn ook Rover's uiteraard :P
˙˙˙ɹǝʌoɹ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuo
Rover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
Hahah, ik heb het helaas de laatste tijd een stukje drukker, aangezien de middelbare schooltijd voorbij is..... En nu elke dag 160km met mijn Rovertje naar de Universitiet moet....ik helaas al weinig tijd overhoud om mijn eigen Rover schoon te houden..
Rover 214SI
Rover 220 Coupe Turbo
MG ZS 1.8 TURBO!!!