heb vandaag de auto ook opgehaald.
ik kwam er achter dat mijn auto altijd al niet goed bleek te zijn,
of dit motorblok is standaard pittiger (lijkt mij sterk zelfde type blok)
maar tot nu toe (kleine 100KM gereden) bevalt hij super en kan ik geen dingen horen of vinden die niet goed zijn.
probeer zojuist weg te rijden naar huis start de auto niet meer .
starter motor kapot ANWB er bij rijdende start gelijk naar de garage. en ja daar is weer een defect startmotor vervangen .
nog even en ik heb helemaal een nieuwe aut als het zo door gaat
ja zeker klote en waar ik het meest van baal het kost allemaal GELD helaas hadden ze de startmotor niet op voorraad dus word ook weer wachten tot de auto klaar is
ja dat klopt zo'n beetje alles is nu in een zeer korte tijd vervangen nieuw blok, radiateur, starter, uitlaatsysteem. nu mag het ook wel afgelopen zijn van mij
of ik nieuwe 17" velgen heb?? nee nog steeds niet ach zolang je de remstof er niet afhaald valt de lak schade ook niet op :P.
@ waxweazle,
ja zeker ik heb een tijdje zonder demper gereden maar toch maar er weer in gedaan kon niet eens normaal praten in de auto maar ook met demper werkt hij perfect en klinkt hij goed
(de middendemper was trouwens nog wel ok heb hem laten keuren bij een uitlaat specialist)
Je zou je auto minder vaak naar de garage hoeven brengen en 2 x minder geld kwijt zijn als je hier en daar eens wat informeert. Had nog een startmotor liggen... ZGAN, evenals een uitlaatsysteem (voorpijp en kat) en radiateur
˙˙˙ɹǝʌoɹ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuo
Rover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
vanmiddag dacht ik van laat ik es kijke hoe het blok zich houd....
tot mijn schrik zag ik dat mijn koelvloeistof zo goed als leeg was.
dit kan niet normaal zijn vooral niet op een blok die nog geen 4 maand geleden volledig is geriviseerd .
gelijk maar ff de olie nagekeken maar op de pijl stok waren geen belletjes of iets raars te zien. onder de oliedop daarentegen zat een wit/groene smurrie (koppaking lek?)
verder heeft mijn auto nergens geen last van temperatuur blijft netjes rond 90c. ook is er geen zichtbare lekkage op of bij het blok te zien.
dat ziet er niet goed uit, water kun je weer uit de olie krijgen door de auto te gebruiken. Olie wordt makkelijk heter dan 100 graden, en dan verdampt het water er weer uit, en via de carter ontluchting verlaat het de motor.
Maar als het blijft, dan betekent dat er continue water toegevoegt wordt.....
Koelwater in iedergeval direct bijvullen.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine