stylingssets passend?

214 216 218 220 25
djwaard

Bericht door djwaard »

Wel Dennis, ik denk niet dat je me goed begrepen hebt.

Natuurlijk doe je sowieso veel verlies als je een wagen verkoopt, natuurlijk moet je het niet als een investering bekijken, natuurlijk probeert iemand die zijn wagen tuned er zoveel mogelijk plezier uit te halen en mag dat ook wat kosten, maar dat is niet mijn punt.

Er zijn echter serieuze verschillen tussen de verschillende automerken als het op tweedehandswaarde aankomt. Sowieso is Rover, althans hier in België, niet het merk waarvan je bij een tweedehands verkoop het meeste terugkrijgt. Als je dan nog nog een hele smak geld gaat betalen om een Rover te tunen, ga je bovendien méér betalen dan om hetzelfde resultaat te bekomen op bijvoorbeeld een Golf III (ik weet wel, zo rijden er 100 in elk dorp). Dubbel verlies dus bij een verkoop, en dat heeft niks te zien met investeringen. Daarbij komt nog es dat een 214 nu niet bepaald het jongste model is, en al helemaal geen "cult"waarde bezit.

Ikzelf heb niet bespaard om mijn 214, en spreek dus uit ervaring. Ik heb er geen spijt van, neem dat van me aan, maar als ik opnieuw zou beginnen koos ik gegarandeerd een andere wagen.

Grtz
J
Järv
Moderator
Berichten: 4430
Lid geworden op: ma nov 18, 2002 6:51 pm
Woonplaats: Botlek
Contacteer:

Bericht door Järv »

... en ik begrijp 't nog steeds niet denk ik :beuh:

Want het klinkt mij nogal hollands wat je daar schrijft :rofl:

Ik zelf koop een auto die ik leuk vind en maak 'm zoals ik 'm wil ..... dus dat als ik een parking oploop dat ik niet echt hoef te zoeken waar ie ook weer staat.
Dit kost geld ... boeiend, ik rook niet, ik drink niet en ik gebruik geen drugs ... dus dan mag 'n auto en m'n motor geld kosten, doet elke hobbie.
en of het nou een kult auto is of niet is toch niet interessant? 't is toch "jouw" auto ......

Maar ik denk inderdaad dat jij de ene kant op bedoel en ik de andere kant op denk :H:
Dus deze conversatie kunnen we beter samen 'live' hervatten op een meeting ...... EuroRace - Spa ? ;)

Cheers,
Dennis :H:
You can go fast ... but I can go anywhere.
Gebruikersavatar
Gerald-17
MG-R Core
Berichten: 3021
Lid geworden op: zo aug 10, 2003 1:10 pm
Woonplaats: Zuidwolde (DR)
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

hm als ik vrouwen aanrak word er geschrokken? hm zal wel een niet veel zinnigs person geweest zijn die dat had verteld..
Järv
Moderator
Berichten: 4430
Lid geworden op: ma nov 18, 2002 6:51 pm
Woonplaats: Botlek
Contacteer:

Bericht door Järv »

Gerald-17 schreef:hm als ik vrouwen aanrak word er geschrokken? hm zal wel een niet veel zinnigs person geweest zijn die dat had verteld..
Was G-17 niet degene die dat zei ? |:)

:wink:
You can go fast ... but I can go anywhere.
Gebruikersavatar
Gerald-17
MG-R Core
Berichten: 3021
Lid geworden op: zo aug 10, 2003 1:10 pm
Woonplaats: Zuidwolde (DR)
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

:mrgreen:
djwaard

Bericht door djwaard »

OK Dennis, het heeft inderdaad weinig zin om op deze manier een gesprek te voeren, live gaat dat veel beter ;)

Ik begrijp je standpunt wel hoor, ik wou gewoon effe een kritische bedenking neerschrijven na jaren "Rovertuning".

Groetjes,

J
Plaats reactie