Ben vandaag met mijn 416 langs een muurtje geschaafd
het resultaat:
Wat kan ik hier aan doen?? volgens mij is het te diep om het te laten polijsten
wat zou de goedkoopste oplossing zijn om het nog een beetje redelijk uit te laten zien?
is het alleen je deur?
dan heb je 2 opties,
nieuwe deur dr in in dezelfde kleur ( heb je meestal wel iets kleurverschil )
Of je laat hem glad maken en spuiten
Denk dat strak maken wel lukt onder de €500,-
www.onderdelenlijn.nl
Als je daar even links op online voorraad klikt kun je kijken wat verschillende bedrijven op voorraad hebben
komt mijn deur ook vandaan.
Aan de naad tussen de deur en het scherm is te zien dat het scherm ook naar binnen is gedrukt.
Dit moet je wel eerst fixen voor je een andere deur gaat monteren.
Sterkte
bam schreef:Aan de naad tussen de deur en het scherm is te zien dat het scherm ook naar binnen is gedrukt.
Dit moet je wel eerst fixen voor je een andere deur gaat monteren.
Sterkte
Er is niks naar binnen gedrukt hoor lijkt misschien op de foto zo
misschien dat ik er een sticker op plak!
Zie niet precies hoe ernstig het is, maar mijn voorbumper is schadevrij gemaakt en opnieuw gespoten voor €150,-. (betaald door de zaak)
Lijkt me dus geen goed idee hier meer dan €200,- voor te betalen of nieuwe onderdelen te zoeken.
Ippel schreef:Zie niet precies hoe ernstig het is, maar mijn voorbumper is schadevrij gemaakt en opnieuw gespoten voor €150,-. (betaald door de zaak)
Lijkt me dus geen goed idee hier meer dan €200,- voor te betalen of nieuwe onderdelen te zoeken.
Ik heb offertes opgevraagd via autoschade-offerte. en heb tot nu toe 1 reactie gehad en die gaf aan dat het rond de 450 gaat kosten.
Anders heb ik wel een adresje voor je in Arnhem... Kost niet veel maar een lakstift kan ook wonderen doen als je het goed na bewerkt..
Lichtjes vlak opschuren met de 200 waterproof schuurpapier met een klosje tot alles vlak is dan met de 100 polijstpapier daarna oppoetsen.