Ik koop noooooooit meer een Rover!

214 216 218 220 25
Plaats reactie
Rover 25

Ik koop noooooooit meer een Rover!

Bericht door Rover 25 »

Ik snap er niks van. Verdomme een auto van nog geen vier jaar oud en waarom heb IK er dan weer van alles mee! DAMN

Heb nul comma nul verstand van auto's dus we gaan maar weer naar de dealer... dit keer vreest hij voor de katalysator... is dit en duur geintje?

Ter info: het gaat om een 1.4 Rover 25 uit 2000

Ik geef die auto nog een maand, anders ruil ik hem in voor een wél degelijke (dertien in een dozijn) Golf. Ofzo.

Zo. Dat was natuurlijk een geintje. MAAR IK BAAL WEL!!!!


:?
Mista T
MG-R Core
Berichten: 2526
Lid geworden op: do dec 19, 2002 12:36 pm
Woonplaats: Nieuwegein
Locatie: NIEUWEGEIN

Bericht door Mista T »

Hmm,

dat is wel minder... dat de Kat nu al aan vervanging toe is, vind ik eerlijk gezegt wel een beetje snel, maar het is wel mogelijk, weet de KM stand niet............Kan zijn dat de motor een keer verkeerde verbranding heeft gehad, dus b.v. benzine in de uitlaat dat is wel schadelijk voor de KAT..

Maar een Kat is dacht ik iets van 250 Euro, best wel een duur geintje, aangezien er verschillende stoffen binnen in zitte die best wel duur zijn..
schrik niet, maar KAT voor de VI is 390 euro......HMM Katvervanger eronder om de Kat te sparen hahah...


Trouwens, zoek op Internet een andere leverancier voor die Katalysator, is een stuk goed kopen en kunnen ze er zo onder schroeven... tenminste......Als het met flenzen zit, want ik denk dat er bij de Rover 25 een uitlaat uit 1 stuk onderzit..

Mocht je een second opinion willen, ga een gewoon langs een uitlatenboer...... Kw*K F*t ofzo...
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!

DAMN! You must be kidding!

filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
Dennis

Bericht door Dennis »

da's inderdaad mooi klote :evil:

Maar golfjes hebben soms ook de meest idiote problemen hoor :)
badkarma

Bericht door badkarma »

Damn da's wel pech ja, suc6 ermee!
Dennis 25 Vi

Bericht door Dennis 25 Vi »

Met wat voor klachten ben je eigenlijk naar de dealer gegaan?? Een stotterende motor of zoiets. Is inderdaad waardeloos, ik heb mijn Rover nu nog geen 3 maanden, en ben ook al 4x terug geweest.

Succes met de reparatie, en vraag inderdaad even bij een andere fitter een prijsopgaaf, en aangezien je in Rotterdam (neem ik aan) woont, kijk even bij De Sprint.

groete,

Dennis
Järv
Moderator
Berichten: 4430
Lid geworden op: ma nov 18, 2002 6:51 pm
Woonplaats: Botlek
Contacteer:

Re: Ik koop noooooooit meer een Rover!

Bericht door Järv »

Rover200 schreef:.....Heb nul comma nul verstand van auto's dus we gaan maar weer naar de dealer...
De kans is aanwezig dat hij dit weet en er dus (zoals gebruikelijk) misbruik van maakt.
You can go fast ... but I can go anywhere.
Gebruikersavatar
Robert-220TC
MG-R Freak
Berichten: 1618
Lid geworden op: za nov 30, 2002 1:13 am
Woonplaats: rijswijk(zh)(réswék)
Contacteer:

Bericht door Robert-220TC »

Je had toch je wagen gekocht bij een handelaar? omdat die goedkoper was??
Zo zie je maar goedkoop is duurkoop
helaas sterkte
en suc6 verder met je wagen
cheers
Rover 25

Bericht door Rover 25 »

I know...


"toch maar liever naar de echte dealer?"


Ach ja, het blijft een gok he :wink:
Gebruikersavatar
Robert-220TC
MG-R Freak
Berichten: 1618
Lid geworden op: za nov 30, 2002 1:13 am
Woonplaats: rijswijk(zh)(réswék)
Contacteer:

Bericht door Robert-220TC »

Rover200 schreef:[/quote]toch maar liever naar de echte dealer[quote]

Hoeft niet
dealer is ook eignelijk te duur
maar aan de andere kant daar zitern in de prijs wel de eventuele garantiekosten in verwerkt
weet niet hoe lang dat is onder hand bij rover
bij ons bij bmw is het 2 jaar op ocasions
en bij schade 4 jaar garantie
Gebruikersavatar
pagan
MG-R Freak
Berichten: 1911
Lid geworden op: di mei 27, 2003 6:27 pm
Woonplaats:
Locatie: D-Town - Vlaanderen

Bericht door pagan »

Pech man, heb je een auto die op maandag gemaakt is 'zo noemen ze dat bij ons). Maar t komt bij elk merk voor.
Zo ken ik iemand die nooit nog een Saab wil. Ook iemand die nooit meer een Miseriedes wil (Zijn Vito heeft 6 van de 9 maanden trug in de garage gestaan - in garantie weliswaar). Iemand die nooit nog een BMW zal kopen. Iemand die nooit nog een Renault moet. ...

Soms heb je gewoon pech met een auto, eender hoe duur of goedkoop of hoe goed of slecht de reputatie.

Pagan
Afbeelding
wave1979

Bericht door wave1979 »

ik ben het helemaal met hem eens want ik heb een rover uit 1998 en ook alleen maar problemen mee :? :( :?
Järv
Moderator
Berichten: 4430
Lid geworden op: ma nov 18, 2002 6:51 pm
Woonplaats: Botlek
Contacteer:

Bericht door Järv »

wave1979 schreef:ik ben het helemaal met hem eens want ik heb een rover uit 1998 en ook alleen maar problemen mee :? :( :?
Zoals ? :|
You can go fast ... but I can go anywhere.
wave1979

Bericht door wave1979 »

zoals: - een kapote versnellingsbak bij +/- 76000 km
- een kapot km teller bij +/- 80000 km
:( :( dus een bonke ellende maar ik ga over +/- 2 weken kijken naar een andere auto of een MG of een rover nieuwere type :mrgreen:
Plaats reactie