Andere intercooler op Turbo Coupé
- tomcat.t16
- MG-R Core
Andere intercooler op Turbo Coupé
Hey! Zoals jullie weten ga ik een turbo blok in mijn coupe bouwen. Alleen is mijn radiator zo rot dat ik hem niet meer kan gebruiken. Nu zou ik graag mijn gewone radiateur in mijn coupe houden maar dan moet ik wel een andere intercooler erop zetten. Iemand enig idee welke ik hiervoor kan gebruiken, zou hem graag achter de bumper zetten.

Rover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
- tomcat.t16
- MG-R Core
Zoals besproken aan de telefoon Peter, meet ff het gat in je bumper (of de ruimte erachter op en ga kijken naar een universele in de juiste maat.
Ebay is een tip
edit: of stuur user "kwak636r" op RCOC even een berichtje, die heeft ook een NASP omgebouwd naar Turbo en rijd nog met de NASP rad. Hij heeft tijdelijk een kleine intercooler van een Calibra Turbo gebruikt en heeft nu sinds kort een FMIC erop.
Ebay is een tip

edit: of stuur user "kwak636r" op RCOC even een berichtje, die heeft ook een NASP omgebouwd naar Turbo en rijd nog met de NASP rad. Hij heeft tijdelijk een kleine intercooler van een Calibra Turbo gebruikt en heeft nu sinds kort een FMIC erop.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
- tomcat.t16
- MG-R Core
- tomcat.t16
- MG-R Core