Koppeling stellen 620D
Koppeling stellen 620D
Iemand enig idee hoe je de koppeling van een 620d kunt stellen? En waar ik die uberhaupt vind?
Ik heb de rover net 2 weken maar hij koppelt helemaal onder in en t bovenste deel is helemaal loos.
Ik heb de rover net 2 weken maar hij koppelt helemaal onder in en t bovenste deel is helemaal loos.
Het is gelukt!
Ventiel open, pompen, weer dicht.. Zo 10x herhaald en geen resultaat..
Toen t bakje leeg laten lopen, bak er af, schoongemaakt (zat helemaal vol drap) slang doorgeblazen op 1.8 bar.
Nieuwe dot4 er in, ontluchten en t koppelt weer als een nieuwe
Niets stuk gelukkig!
Omdat het bijna donker werd en ik alle tijd hard nodig had helaas geen foto's maar ik beloof dat ze snel komen!
Ventiel open, pompen, weer dicht.. Zo 10x herhaald en geen resultaat..
Toen t bakje leeg laten lopen, bak er af, schoongemaakt (zat helemaal vol drap) slang doorgeblazen op 1.8 bar.
Nieuwe dot4 er in, ontluchten en t koppelt weer als een nieuwe
Niets stuk gelukkig!
Omdat het bijna donker werd en ik alle tijd hard nodig had helaas geen foto's maar ik beloof dat ze snel komen!
-
- The Big Boss
- Berichten: 8398
- Lid geworden op: do mei 06, 2004 1:16 pm
- Woonplaats: Steenbergen NB
dan zal je de cilinder toch moeten vervangen denk ik.
'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
Je hebt inderdaad gelijk..
Vandaag na ontluchten werkt het wel weer, maar koppelt de auto alleen helemaal onderin.
Toch is naar de cilinder bij het pedaal "de gever" gekeken, deze lekt inderdaad. Ga niets reviseren maar gewoon vervangen, wil geen gelazer.
Ga er vanuit dat het rond de 70 euro zal zijn, automaterialen zaak hier in de buurt heeft het vast wel op voorraad.
Bedankt voor de tips alvast, ik laat wel weten of t is gelukt
Vandaag na ontluchten werkt het wel weer, maar koppelt de auto alleen helemaal onderin.
Toch is naar de cilinder bij het pedaal "de gever" gekeken, deze lekt inderdaad. Ga niets reviseren maar gewoon vervangen, wil geen gelazer.
Ga er vanuit dat het rond de 70 euro zal zijn, automaterialen zaak hier in de buurt heeft het vast wel op voorraad.
Bedankt voor de tips alvast, ik laat wel weten of t is gelukt
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
dot4 in je hydraulische koppeling? Hoort daar niet ATF in?
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
dan heb ik niets gezegt.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!