Gerald-17 schreef:ach ik zeg maar zo, alles is beter als je langs de kant van de weg staat en je de ANWB belt, terwijl je benzinetank leeg is.. He, Sander?
Alles?? Je kan ook echt kapot langs de weg staan en dat het dik geld gaat kosten!! Doe me dan maar een lege tank hoor!!
Dennis schreef:
Wat gebeurt er als je het hele luchtfilter eraf laat?
Dan is er nog meer vermogen, behalve als er warme lucht wordt aangezogen.
Wel eens naar een F1-auto gekeken? die luchtinlaat boven de coureur is direct verbonden met de airbox, waar de cilinders direct hun lucht vandaan zuigen. Geen filter niets zit er tussen.
a: een circuit is schoner dan mijn oprit
b: het aanzuigpunt van een f1 zit hoog, dan van mij zit bij de koplamp
c: een F1-motor molt zichzelf al(om wrijving te minimaliseren, zijn over het algemeen de toleranties hoger, slechts 1 zuigerveer bijvoorbeeld)
d: een F1-motor wordt om de paar honderd kilometer vervangen/opgelapt(vanaf dit seizoen is het een stuk meer, maar nog steeds geen 100.000'en kilometers.)