jah, die bestaan;)littldevil schreef: kweetni of dat bestaat eignlijk moest da bestaan zouk da metteen stekenal ist voor de show:d
http://www.autopartsonline.nl/nl/index. ... 25%20Serie
jah, die bestaan;)littldevil schreef: kweetni of dat bestaat eignlijk moest da bestaan zouk da metteen stekenal ist voor de show:d
Hij bedoelt dat ons Vlaams bijna identiek is aan de Nederlandse taallittldevil schreef: oe bedoelde?
ewel mensen ik zal mijn best doen om AN te typenBoarderken schreef: Hij bedoelt dat ons Vlaams bijna identiek is aan de Nederlandse taal![]()
Als je dus een beetje van goede wil bent typ je AN zodat andere leden van NL het ook in 1 keer begrijpen![]()
@ BartK, Tutuur, 118GTR enz...
Als het een troost kan zijn voor jullie, ik erger me ook dood aan dit soort taalgebruikZelfs als mede-Belg in't geval van littldevil...
Hij is een west-vlaming en zonder hem persoonlijk te willen aanvallen, die schrijven gewoon zoals ze spreken, wat dus inderdaad soms niet te begrijpen valt![]()
Ik kan ook met een Gents accent beginnen schrijven zoals ik spreek, ("Gents" wordt dan ineens "Genschs") maar uit repect voor de andere leden typ ik AN