past dit op mijn mkII?

214 216 218 220 25
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gerald-17
MG-R Core
Berichten: 3021
Lid geworden op: zo aug 10, 2003 1:10 pm
Woonplaats: Zuidwolde (DR)
Contacteer:

past dit op mijn mkII?

Bericht door Gerald-17 »

Gebruikersavatar
Robert-220TC
MG-R Freak
Berichten: 1618
Lid geworden op: za nov 30, 2002 1:13 am
Woonplaats: rijswijk(zh)(réswék)
Contacteer:

Bericht door Robert-220TC »

Ruitenset weet ik niet maar neem an dat het er wel op kan:)

die spoiler pas na mijn idee niet
die is voor een coupé cabrio die hebben een langere a klep die van een 200 3 en 5 deurs is te kort (de aklep dan)
Gebruikersavatar
Gerald-17
MG-R Core
Berichten: 3021
Lid geworden op: zo aug 10, 2003 1:10 pm
Woonplaats: Zuidwolde (DR)
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

hm okay want ik zag dat dennis een foto had met een rode (zie afneembare trekhaak bij te koop) en ik dacht past misshien wel, maar dan zit ik natuurlijk wel weer met die ruitenwisser, hm en als ik er zo'n standaard roverspoiler op zet, dan wil ik ook zo'n lip hebben die het onderste schild verbergt...
ik weet nog niet wat ik doe, wel of geen kofferspoiler
en zo'n bijzettafel wil ik niet, past zowieso niet bij mijn stijl...
Wil W

Bericht door Wil W »

Ruitenset kan in principe er wel op maar................hoe doe je dat dan met de deuren? Moet je van een nieuwer type de zijbekleding ervan af halen want die schakelaar voor de ruiten past anders niet...

En zoals 200tc al bevestigde, zo'n coupe spoiler past niet op een mk2 sedan, maar wel op een mk2 cabrio..

En jij wilt dus zo'n spoiler met additionele onderlip? Persoonlijk vindt ik em zonder die onderlip stukken mooier.....maar da's een kwestie van smaak :)
Gebruikersavatar
Gerald-17
MG-R Core
Berichten: 3021
Lid geworden op: zo aug 10, 2003 1:10 pm
Woonplaats: Zuidwolde (DR)
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

hm heb jij dan zo'n spoiler zonder onderlip? want ik ben eigenlijk er wel benieuwd naar hoe dat eruit ziet! heb je er dan ook foto's van?
Groeten, Gerald.
Wil W

Bericht door Wil W »

Bij deze... :)

Afbeelding

sorry voor de lay-out verneuking.....
Gebruikersavatar
Gerald-17
MG-R Core
Berichten: 3021
Lid geworden op: zo aug 10, 2003 1:10 pm
Woonplaats: Zuidwolde (DR)
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

ah okay, dat word 'm dan dus wel, is die van jou? en er zit volgens mij zo'n ondergedeelte bij, maar die kan je er zo af zagen natuurlijk... en waar woon je? Maaatricht? een beetje rovergekte daar? ik zie op de achtergrond een witte 200 achteruit inparkeren! echt ik vind die een mooie wagen, ik zweer jou!
Gebruikersavatar
Gerald-17
MG-R Core
Berichten: 3021
Lid geworden op: zo aug 10, 2003 1:10 pm
Woonplaats: Zuidwolde (DR)
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

Wil W

Bericht door Wil W »

Gerald-17 schreef:ah okay, dat word 'm dan dus wel, is die van jou? en er zit volgens mij zo'n ondergedeelte bij, maar die kan je er zo af zagen natuurlijk... en waar woon je? Maaatricht? een beetje rovergekte daar? ik zie op de achtergrond een witte 200 achteruit inparkeren! echt ik vind die een mooie wagen, ik zweer jou!
Dat is mijn auto ja ;)

Ik woon idd in Maastricht, en qua rovergekte valt het hier mee.........de enigste 2 rover's wat ik ken wat een beetje gemodificeerd zijn, zijn de auto's van Erik en van mij. Soms kom je wel eens een verdwaalde belgische 200/Zr tegen :)

Die witte 200 is van iemand verderop in de straat....is een 5 deurs en in immaculate condition ;)
Gebruikersavatar
Gerald-17
MG-R Core
Berichten: 3021
Lid geworden op: zo aug 10, 2003 1:10 pm
Woonplaats: Zuidwolde (DR)
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

hm euh, B.T.W. ik bedoel trouwens niet da'k die witte mooi vind, maar die van jou hoor, maar dat begrijp je vast wel!, ik heb trouwens op die nieuwe link van 'klik mij' een leuk iets voor mij gezien...
Wil W

Bericht door Wil W »

Gerald-17 schreef:hm euh, B.T.W. ik bedoel trouwens niet da'k die witte mooi vind, maar die van jou hoor, maar dat begrijp je vast wel!, ik heb trouwens op die nieuwe link van 'klik mij' een leuk iets voor mij gezien...
Hou er rekening mee dat dat gewoon een unipart is, oftewel..........standaard :)
Gebruikersavatar
Gerald-17
MG-R Core
Berichten: 3021
Lid geworden op: zo aug 10, 2003 1:10 pm
Woonplaats: Zuidwolde (DR)
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

Wil W schreef:Hou er rekening mee dat dat gewoon een unipart is, oftewel..........standaard :)
jah weet ik maar ik dacht eerst dat het een katvervanger zou zijn, maar deze zit net voor de cat volgens mij, maar misschien is er een liefhebber voor omdat het bij dealers nog wel eens wat mag kosten...
Groeten, Gerald.
Plaats reactie