Spuiten onderdelen
Spuiten onderdelen
Nu het weer lekker weer is (en hopelijk blijft) wil ik een aantal onderdelen gaan spuiten. Ik heb hier geen ervaring mee en om kosten te besparen wil ik het zelf gaan doen. Ik heb geen professionele apparatuur ofzo, gewoon met behulp van spuitbussen.
Hebben jullie tips om het zo perfect mogelijk te spuiten in de kleur trophy blue? (dus alles vanaf het begin, primer, de blauw laag, afwerking etc. Als het kan ook merken van de spuitbussen etc)
Alvast bedankt voor alle reacties
Hebben jullie tips om het zo perfect mogelijk te spuiten in de kleur trophy blue? (dus alles vanaf het begin, primer, de blauw laag, afwerking etc. Als het kan ook merken van de spuitbussen etc)
Alvast bedankt voor alle reacties
enigste tip dat ik kan geven: heel goed schudden, en laagje voor laagje spuiten. Als je alles te haastig doet, krijg je druppels en kan je weer overnieuw beginnen.
verders, neem een partytent als spuitkabine. In de buitenlucht wil het vaak gebeuren dat je er vliegjes, blaadjes, en stofdeeltjes op komen waaien.
verders, neem een partytent als spuitkabine. In de buitenlucht wil het vaak gebeuren dat je er vliegjes, blaadjes, en stofdeeltjes op komen waaien.
Eerst goed schuren, stofvrij maken, ontvetten.
Dan dun laagje primer eroverheen, even laten drogen, dun laagje kleur eroverheen, na een tijdje nog een laagje.
Als het helemaal gedekt is, kun je met Commandant cleaner nog even oppoetsen en kleine sotfdeeltjes eruit krijgen.
Goedschoonmaken en blanke lak in dunne laagjes aanbrengen.
Zo heb ik m'n middenconsole ook gedaan en die is best goed gelukt
Dan dun laagje primer eroverheen, even laten drogen, dun laagje kleur eroverheen, na een tijdje nog een laagje.
Als het helemaal gedekt is, kun je met Commandant cleaner nog even oppoetsen en kleine sotfdeeltjes eruit krijgen.
Goedschoonmaken en blanke lak in dunne laagjes aanbrengen.
Zo heb ik m'n middenconsole ook gedaan en die is best goed gelukt

http://horsepowersports.com/paint-your- ... under-100/
Moest hier toevallig aan denken joh, kijk maar wat je doet.. In ieder geval succes!!
Moest hier toevallig aan denken joh, kijk maar wat je doet.. In ieder geval succes!!
Ik moet zeggen: Ziet er goed uit.WouterRover25 schreef:http://horsepowersports.com/paint-your- ... under-100/
Misschien een idee als ik een keer mijn zr wil doen

Scheelt ff een paar duizend eurie :P