Mijn powerful utlaat!

214 216 218 220 25
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gerald-17
MG-R Core
Berichten: 3021
Lid geworden op: zo aug 10, 2003 1:10 pm
Woonplaats: Zuidwolde (DR)
Contacteer:

Mijn powerful utlaat!

Bericht door Gerald-17 »

Hoi, jah hij zit er mijn einddemper, en ja ik heb al foto's!

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding


leuk he? en het is de eerste keer dat diegene een einddemper heeft gelast, dus jah, ik mag tevreden zijn, misschien nog een sierstripje op de bumper, maargoed dan kan later wel, ik wil binnenkort nog wat doen maar dat zien jullie vanzelf!
Groeten, Gerald.
Gebruikersavatar
Mark16v
MG-R Freak
Berichten: 2954
Lid geworden op: za dec 14, 2002 7:18 pm
Woonplaats: Spijkenisse

Bericht door Mark16v »

Ziet er netjes uit! Hoe is het geluid?
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Gebruikersavatar
Striker
MG-R Freak
Berichten: 4729
Lid geworden op: ma feb 24, 2003 1:49 am
Woonplaats:
Locatie: Dordrecht

Bericht door Striker »

Ziet er heel netjes uit Gerald!! Maar idd, hoe klinkt hij?
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Gebruikersavatar
Gerald-17
MG-R Core
Berichten: 3021
Lid geworden op: zo aug 10, 2003 1:10 pm
Woonplaats: Zuidwolde (DR)
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

nou als je het gas indauwd en je rijd niet, dan hoor je vrij weinig, maar als je rijd en je trapt 't gas vol in en je komt bij de 3000 toeren, lekkere donkere brul heb je dan, en er komt dan ook nog enig gesuis van de K&N om de deur kijken, maar als je mee gaat naar de kartmeeting hoor je het wel, maar ik zal eens proberen om een geluidsbestandje te maken voor hoe het klinkt! enne, Sander heb je ook foto's van je remschijven, daar ben ik best benieuwd naar!
Gebruikersavatar
Striker
MG-R Freak
Berichten: 4729
Lid geworden op: ma feb 24, 2003 1:49 am
Woonplaats:
Locatie: Dordrecht

Bericht door Striker »

Gerald-17 schreef:Sander heb je ook foto's van je remschijven, daar ben ik best benieuwd naar!
Nee, die zal ik binnenkort eens maken.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
214turbo

Bericht door 214turbo »

ziet er goed uit, ik heb zelf een remus van een Peugeot verlast voor mijn wagentje.
Gebruikersavatar
Robert-220TC
MG-R Freak
Berichten: 1618
Lid geworden op: za nov 30, 2002 1:13 am
Woonplaats: rijswijk(zh)(réswék)
Contacteer:

Bericht door Robert-220TC »

He ya gerald mooi uitlaatje

heb je btw er garantie op???
Als je naar dieenen foto kijkt lijkt het niet of het niet zo denderend gelast is of er een dikke rups op ligt die gaan meestal naar verloop van tijd scheuren (duurt wel fftjes)
Gebruikersavatar
Gerald-17
MG-R Core
Berichten: 3021
Lid geworden op: zo aug 10, 2003 1:10 pm
Woonplaats: Zuidwolde (DR)
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

jah volgens mij heb ik er een jaar of 2 / 3 garantie op ik weet 't zo niet uit mijn hoofd...
:) die dakspoiler ben ik intussen aan het lijmvrij maken, binnenkort eens in de schuur ermee :)
Wil W

Bericht door Wil W »

Ziet er netjes uit......

Weer een kwestie van smaak.....maar ik vindt op een mk2 een dubbelloops demper (2x 90mm) veel mooier staan.......op een mk3 daarentegen, staat een enkele pijp imho weer mooier ;)
Gebruikersavatar
Gerald-17
MG-R Core
Berichten: 3021
Lid geworden op: zo aug 10, 2003 1:10 pm
Woonplaats: Zuidwolde (DR)
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

hoi, jah ik weet 't maar ik had eerst zo iets van laat ik maar eerst 1 ovale doen, omdat er al zo'n uitsparing in de bumper zit, mar ik kan altijd later nog zo'n sierstuk aan de andere kant planten en een buis naar de demper laten lopen, anders heb je het idee dat er maar uit 1 eindstuk rook komt, net als bij het auto-maxx festival, waar zo'n uitlaatcontest was en volgens mij ee ncrx stond te gassen met rook uit 1 eindstuk, en een grote plas olie erachter :? , maargoed ik heb in elk geval een begin nu! misschien straks nog zo'n sierrandje om de uitsparing van de uitlaat heen.
Plaats reactie