is het wel een beetje rijden met die platte banden?
heb zelf 215/35/18 onder me rover gehad en dat was al best tricky aangezien de banden zo laag zijn.....
als je nu hard door een bocht gaat raak je dan niet je velg
grtz
tutuur schreef:is het wel een beetje rijden met die platte banden?
heb zelf 215/35/18 onder me rover gehad en dat was al best tricky aangezien de banden zo laag zijn.....
als je nu hard door een bocht gaat raak je dan niet je velg
grtz
nee zo erg is het nog nie enkel men velgen zitte wel serieus op de kas te schuren
tja, ik vind het er bloedlink uitzien. Spacers heb ik niet zo'n problemen mee, maar die getrokken banden.....
p.s. @Johnny, jij hebt mazzel voor de mini zijn ze vast wel goedkoop te vinden, die rijden er vaak mee rond(en past het ook goed onder), en jij heb dezelfde nodig.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
Elk zen ding met zen wagen maar ik vind het totaal nutteloos Om niet te zeggen gevaarlijk.. Zeker als de banden getrokken zijn en ze volop tegen de kassen schuren zoals vermeld..
Noem me een bangerik maar je moet maar eens een ongeval hebben met die spacers, ik denk dat de verzekering zich snel zal terugtrekken qua vergoeding..
02/10/05 - 15/03/07: MG ZR 100 2.0 TD mk1 Trophy Blue (Total Loss)
30/03/07 - 09/05/14: Ford Fiesta S Carré 1.6 TDCI (Sold)
28/06/08 - ...: MG ZR 105 1.4i mk1 Trophy Blue (weekend/meet/show ride)
10/05/14 - ...: Ford Fiesta ST180
Ik heb op mijn werk ooit spacers gemaakt, 3 cm dikke aluminium schijven, die gingen dienen op een ford focus voor rallycross, de focus had ongeveer 700pk. Als de spacers op die focus houden zullen ze het op een zr ook wel houden zeker...
type3 schreef:Ik heb op mijn werk ooit spacers gemaakt, 3 cm dikke aluminium schijven, die gingen dienen op een ford focus voor rallycross, de focus had ongeveer 700pk. Als de spacers op die focus houden zullen ze het op een zr ook wel houden zeker...
hier is niets onveilig aan , de bouten zijn geperst , dit is nie zomaar een lapje de je er tussen steekt
mgkevin schreef:
hier is niets onveilig aan , de bouten zijn geperst , dit is nie zomaar een lapje de je er tussen steekt
Dat probeer ik ook duidelijk te maken, er zijn er zoveel die beweren dat spacers gevaarlijk zijn, maar als ik een 700pk rally-focus zie rijden op spacers, dan zal het toch wel veilig genoeg zijn bij max 160pk van een zr