Mark16v schreef:2. ik wist niet waar jij in reed :P
Ah, dus je weet het nu wel
Mark16v schreef:3. ik heb je niet gezien :P :P
Dat klopt ... je zat waarschijnlijk naar die rij voor je te kijken en de stoplichten
Maar voor de volgende keer ... 't is een witte Jumpy (die een wasbeurt nodig heeft) met blauwe letters CRAWFORD op de zijkant, imperial met ladders en kenteken 02-BV-GX
idd, heb gelukkig maar een weekje thuis gezeten voordat het uitzendbureau dit gevonden had.
enige probleem is dat het bedrijf waar ik nu werk eind maart overgenomen word en iedereen dan op straat staat
ik kan dus nog steeds de dagen aftellen naar het einde van mijn contract, en dat zijn er niet heel veel meer
'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
Bart-K schreef:idd, heb gelukkig maar een weekje thuis gezeten voordat het uitzendbureau dit gevonden had.
enige probleem is dat het bedrijf waar ik nu werk eind maart overgenomen word en iedereen dan op straat staat
ik kan dus nog steeds de dagen aftellen naar het einde van mijn contract, en dat zijn er niet heel veel meer
klote man, het zijn zware tijden in het transport
frenk had ook al de zak gekregen, ik hoop dat hij inmiddels ook al wat anders heeft.
vertel mij wat, mijn vriendin dr pa werkt bij Holtrop vd Vlist ( speciaal transport) die zit nog wel aardig, maar vele vrienden en kennissen die zitten al maar meer en meer thuis dr broer heeft ook al niks meer ivm falliessement, word je niet echt vrolijk van, ik heb dan echt wel t geluk dat het bij TNT niet op houd...